"הרצוג רואה משחקים, אי אפשר להגיד שהוא פועל בלי לחשוב"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

דובר ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל בראיון ל-103FM: "לא זוכר מתי פורסם סגל שכולם מחאו לו כפיים. המאמן בוחר מתוך מלאי מסוים. הרוש? יש היררכיה ברורה, הוא נתן משחקים מעולים בליגת האומות"

(גודל טקסט)

סגל נבחרת ישראל לצמד המשחקים נגד סלובניה ואוסטריה במוקדמות יורו 2020 פורסם היום (שלישי), וכצפוי לא היו חסרות תגובות מצד קבוצות, שחקנים וגופים שהשמיעו את דעתם על השחקנים שזומנו ואלה שלא זומנו. דובר ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל התראיין הערב בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והסביר את השיקולים שעמדו מאחורי חלק מההחלטות.

"אני לא זוכר שפורסם סגל שכולם הריעו לו ומחאו לו כפיים", אמר ברזל, "תמיד יהיו קבוצות שחושבות ששחקנים שלהן היו צריכים להיות מזומנים".

הלגיונרים שלא מקבלים דקות באירופה: "צריך לעשות הבדל בין טאלב טוואטחה שלא בסגל בשבועות האחרונים, לבין נאתכו וכיאל שרואים דשא ומשותפים. טוואטחה הגיע גם להתמודדות הקודמת במצב הזה והוא תרם לנבחרת והיה נפלא. מאמן בוחר מתוך מלאי מסוים. אין לו נבחרת חלומות שהוא יכול לקחת ממנה, וזה המבחר שיש".

אנדי הרצוג.
אנדי הרצוג. "כנראה שהוא החליט ששיתוף פעולה בין ייני להגנת באר שבע יהיה מוצלח" (דני מרון)

מיעוט השחקנים מהמוליכה מכבי תל אביב: "צריך לראות מה שיטת המשחק של המאמן ועם מי הוא בוחר לשחק. אי אפשר להאשים את הרצוג שהוא לא רואה משחקים. הוא ראה את מכבי תל אביב וכנראה החליט שהשילוב בין שרן ייני להגנה של באר שבע, לדוגמה, יהיה מוצלח יותר".

"כל שבוע מדברים על כך שמכבי תל אביב מפרקת את ליגה הישראלית ולא בטוח שהיא תצליח באירופה. יכול להיות שהמאמן טועה, אבל אי אפשר להגיד שהוא עושה את זה ללא מחשבה".

זימונו של הרוש, שלא משחק בהפועל באר שבע: "כשאתה בונה מערך של שוערים, גם בשלושה האלה אתה יכול למצוא היררכיה די ברורה. אתה רוצה לבנות את העתיד ולתת ניסיון. אריאל הרוש נתן משחקים מעולים בליגת האומות. לפעמים יש לך שחקן שאתה מאמין בו ואתה הולך איתו גם בתקופה לא טובה. מרציאנו חזר מפציעה ונותן קאמבק ענק בשער היברניאן".

אריאל הרוש.
אריאל הרוש. "כשיש שחקן שאתה מאמין בו, אתה הולך איתו" (מאור אלקסלסי)

ההכנות למשחק: "הנבחרת תתכנס ביום ראשון בערב, בחמישי כבר המשחק נגד סלובניה ושלושה ימים אחר כך יש את אוסטריה. קהל? אני מעריך שיהיו 15,000 ומעלה אוהדים ביציעים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי