מיכה עשוי לפתוח עם זהבי ודאבור נגד סלובניה

דור מיכה, שרן ייני, בן ביטון
דור מיכה, שרן ייני, בן ביטון | דני מרון

הנבחרת ערכה אימון ראשון לקראת פתיחת מוקדמות היורו (חמישי ב-21:45, סמי עופר). קשר מכבי תל אביב נלקח בחשבון וייתכן שיעלה מאחורי צמד החלוצים, הרצוג תרגל במרכז ההגנה את ייני, טאהא וחבשי. צפו בתמונות

(גודל טקסט)

התרגשות גדולה נרשמה הערב (שני) כאשר נבחרת ישראל קיימה הערב את האימון הראשון שלה לקראת צמד משחקי הפתיחה של קמפיין מוקדמות יורו 2020 נגד סלובניה (חמישי, 21.03) ואוסטריה (ראשון, 24.03) שייערכו באצטדיון סמי עופר בחיפה. 


מהאימון נעדר מגן לוקרן עומרי בן הרוש, זאת בשל תקלה בטיסה מבלגיה לישראל. בחלקו האחרון של האימון קיבלו השחקנים ששיחקו אתמול בליגת העל וברחבי אירופה מנוחה, בעוד רק מואנס דאבור התעקש התעקש להמשיך למרות שהתבקש לנוח.


המאמן אנדי הרצוג ערך תרגול ראשון של ההרכב והתמקד במרכז ההגנה כשהערב בחן המאמן את שרן ייני לצד לואי טאהא ועאיד חבשי. הצוות המקצועי מתכוון להציב בעמדת המגן השמאלי את טאלב טוואטחה אף על פי שהאחרון לא שיחק זמן רב בפרנקפורט ולכן קיים סיכוי לא גבוה שבן הרוש יוצב ב-1.


מחר יתקיים התרגול הטקטי של שחקני הקישור והכוונה היא לנסות באימון את דור מיכה כשחקן הקדמי בשלישייה מתחת לצמד החלוצים ערן זהבי ומואנס דאבור וייתכן שהמהלך ייצא לפעול במשחק נגד סלובניה. מחר תתקיים גם מסיבת העיתונאים באצטדיון רמת גן, בה ידברו הרצוג וכוכב גואנגז'ו ר.פ



צפו בתמונות מאימון נבחרת ישראל (צילום: דני מרון)









מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי