"כשחצי הרכב לא משחק בקבוצה שלו, זו בעיה גדולה"

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי | דני מרון

יוסי מזרחי, עוזר מאמן הנבחרת לשעבר ומאמן הפועל קטמון כיום, התראיין ב-103FM: "אם שני המגנים שלך לא בכושר שיא, חבל לשחק עם שלושה בלמים". על קבוצתו: "נצטרך לגלות הרבה אופי כדי לעלות לליגת העל"

(גודל טקסט)

יוסי מזרחי, עוזר מאמן נבחרת ישראל לשעבר ומאמן הפועל קטמון כיום, דיבר הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לציפיות מהקמפיין הקרוב, הרמה של נבחרת סלובניה, הקהל שאינו מתכנן להגיע, מיעוט הדקות של הליגיונרים והמערך של אנדי הרצוג.

הציפייה מהקמפיין של נבחרת ישראל: "אם יש לנו כוונות לעלות, אז חייבים לנצח את סלובניה. הגיע הזמן שלנבחרת ישראל תהיה מטרה ולא כזאת של לסיים במקום השלישי או הרביעי. יש לנו משחק בית מול קבוצה ברמה שלנו. אם אנחנו לא מסוגלים לנצח אותם בבית, זו בעיה".

על נבחרת סלובניה: "הם ברמה שלנו. אם יש לנו שאיפות להתמודד על העלייה, אנחנו חייבים לנצח משחקים כאלו בבית – אחרת אין לנו שום סיכוי להגיע ליורו". 

על כך שאצטדיון צפוי להיות חצי ריק מחר בסמי עופר: "זה לא משנה. אם ננצח את הסלובנים אז במשחק מול אוסטריה יהיה אצטדיון מלא". 

שחקנים שלא משחקים בקבוצות פותחים בנבחרת: "זה חייב להשפיע, אם לא אז צריך לבטל את כל קורסי המאמנים. אם זה שחקן או שניים אני מסוגל להבין, אבל כשמדובר בחצי הרכב שלא באמת משחק בקבוצה שלו, זו בעיה גדולה. זה פוגע בכושר ובכל האלמנטים של הכדורגל".


חיים על מה שהיה לפני מספר חודשים בליגת האומות? (מאור אלקסלסי)

שלושה בלמים: "בשיטת המשחק הזו, אם שני המגנים שלך לא בכושר שיא, חבל לשחק כך. המשמעות של שחקני אגף (מגנים) כשמשחקים חמישה שחקני בהגנה זה בעיה. דסה משחק רק כמחליף, וטוואטחה בכלל לא משחק בפרנקפורט, אז למה לשחק בשיטה הזו? זו בעיה גדולה. לדעתי הם (המאמנים) חיים על מה שהיה לפני מספר חודשים בליגת האומות וזה בעייתי כשמדובר בנבחרת. בוא נקווה שהוא צודק (הרצוג)".

מצבה של הפועל קטמון: "אני פה כבר חודש שלם וזה מספיק זמן כדי להכיר את הדברים לעומק. זו ליגה של מצבי רוח. חוסר היציבות הוא ענק בלאומית. כל משחק הופך עכשיו לקריטי. אני מקווה שנשדר יציבות ונעלה את היכולת ואז נוכל להתמודד על העלייה".

המשחק הבא במחזור הקרוב נגד איכסל: "אין שום הבדל בין קבוצות שמשחקות והן במקום 12,13 – או ראשון ושני. כולם נותנים הכל והרמה היא שווה".

נצרת עילית: "לצערי הרב יש שם הרבה סימנים שהם יצליחו לעלות ליגה. רואים שהעונה זה הולך להם"

עליית ליגה: "בשביל זה הביאו אותי. קטמון הייתה במקום רביעי חמישי גם לפני שבאתי. אני מקווה שאצליח להוציא את המאה אחוז מהשחקנים. נצטרך לגלות הרבה אופי כדי לעלות לליגת העל".


ערן לוי וקובי מויאל. "חוסר היציבות הוא ענק בלאומית" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי