הרצוג: "חייב לשים את הרגשות בצד, השחקנים שלי הם המשפחה שלי"

הרצוג
הרצוג | מאור אלקסלסי

מאמן נבחרת ישראל לקראת המשחק נגד אוסטריה מולדתו: "ניצחתי אותם כשאימנתי את ארצות הברית, זה עוד משחק בשבילי". הציפיות: "רוצים לצאת משני משחקי בית עם יותר מנקודה". נאתכו: "נגד סלובניה לא השתחררנו מהלחץ"

(גודל טקסט)

ההכנות למשחק נגד אוסטריה בשיאן, והערב (שבת) ערך מאמן הנבחרת אנדי הרצוג מסיבת עיתונאים מסכמת לקראת ההתמודדות הקשה יחד עם הקפטן ביברס נאתכו, שדיבר ראשון.

"הם הפסידו את המשחק הראשון", אמר נאתכו על האוסטרים, "הם באים לפה במטרה לנצח. אנחנו יודעים עליהם מספיק, וגם אנחנו באים עם אותה מטרה. רוצים לנצח".

כושר השחקנים: "נתנו את המקסימום במהלך המשחק, תוך כדי התייעצות עם המאמן העדפנו שאני אנוח כדי שאוכל לשחק גם נגד אוסטריה. כל השחקנים בסדר, התאוששנו ואנחנו מוכנים למשחק".

נאתכו.
נאתכו. "הם באים במטרה לנצח, וכך גם אנחנו" (מאור אלקסלסי)

המפתח לניצחון: "המפתח הוא שנשחק את המשחק שלנו, לא נבצע טעויות. אנחנו יודעים איך אנחנו צריכים להגיע למשחק, ואם נעשה את מה שמצפים מאיתנו ננצח".

הטעויות נגד סלובניה: "במחצית הראשונה לא הצלחנו להשתחרר מהלחץ, הם לחצו אותנו נכון. אפילו שחקן ברמה שלי לא הצליח להשתחרר, שמח שידענו להגיב במחצית השנייה. רצינו לנצח אבל גם מתיקו לומדים".

הקהל: "הקהל שהגיע עשה עבודה טובה, האצטדיון לא היה מלא אבל זה קורה במשחקי נבחרת. מי שבא עשה עבודה טובה מאוד. אנחנו מתעסקים בשאלה הזאת יותר מדי, אנחנו נגיד תודה למי שכן מגיע ונעשה את המקסימום כדי להוציא אותם מרוצים".

הרצוג ונאתכו.
הרצוג ונאתכו. "אולי ניצחון יגרום לאנדי 'אקסטרה אושר'" (מאור אלקסלסי)

המאמן פוגש את אוסטריה: "אני בטוח שבשביל אנדי זה משהו מיוחד, אבל אנחנו מנסים להתנתק ולעשות את מה שהוא מבקש מאיתנו. ברור שאם זה יגרום לו 'אקסטרה אושר' אחרי המשחק אנחנו נשמח, אבל אנחנו כשחקנים כרגע לא מסתכלים על זה".

השינויים משנים עברו: "השתנו הרבה דברים, הצוות המקצועי הביא איתו דברים שונים, הוא נותן לנו המון ביטחון ועוזר לנו. ראינו את זה גם בקמפיין הקודם ובדרך שאנחנו משחקים".

המאמן אנדי הרצוג דיבר גם הוא על היריבה: "הנבחרת האוסטרית היא מאוד טובה. הם הפסידו לפולין, ככה שזו לא ההתחלה שהם ציפו לה, אבל גם לנו לא היתה התחלה טובה. בשני משחקי בית אנחנו רוצים יותר מנקודה אז אנחנו הולכים על הניצחון, אבל אנחנו יודעים שזה יהיה יותר קשה נגד אוסטריה מאשר נגד סלובניה".

הרצוג.
הרצוג. "גם האוסטרים באים עייפים" (מאור אלקסלסי)

המפגש נגד מולדתו: "זה רק עוד משחק בשבילי, אני חייב לשים את הרגשות בצד. אני אוהב את אוסטריה אבל אני אחראי לנבחרת ישראל ולשחקנים שלי, שהם עכשיו המשפחה שלי. אנחנו חייבים להיות במיטבנו מחר ולנצח".

"מאוד מרגש לשמוע את ההמנון, אבל אני אשים את זה בצד. ניצחתי את אוסטריה כשהייתי מאמן נבחרת ארצות הברית. התכוננו למשחק כמו נגד כל נבחרת אחרת, אני רוצה שנשיג את התוצאה הטובה ביותר".

המנוחה בין המשחקים: "אנחנו באים עייפים, אבל כך גם האוסטרים. ננסה לנצל את החולשות שלהם".

טוואטחה.
טוואטחה. "לא יודע אם הוא כשיר לשחק מההתחלה" (מאור אלקסלסי)

על טאלב טוואטחה: "אני חושב שטאלב בסדר, אבל לא יודע אם הוא כשיר לשחק כבר מההתחלה. יש לי כמה אופציות בראש על המערך, אבל אין לי עדיין החלטה סופית".

האם ישלב יותר שחקנים מהמוליכה מכבי תל אביב: "הם עושים עבודה טובה בליגה, אבל אני צריך שחקנים שיעשו כמה דברים שונים. בשבילי, משחקים בינלאומיים שונים ממשחקי הליגה. רציתי את ההרכב שאני מרגיש בטוח איתו".

הדברים שצריך לתקן: "השער היה טעות אנוש, לא צריכים לדבר עליו. מצד שני בשביל סלובניה היה קל לייצר הזדמנויות, אם אני אראה שחקנים לא מחוברים אני אחליף אותם מיד".

השינוי שהביא לנבחרת: "אני הבאתי את הפילוסופיה שלי, מבחינתי אנחנו משחקים במערך הטוב ביותר. לכל משחק אני מביא את הטוב ביותר שלי לפי היריבה ולפי הרצון שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי