ערן זהבי מקדים את אדן הזאר, ראחים סטרלינג וממפיס דפאי

זהבי חוגג על הדשא בסיום
זהבי חוגג על הדשא בסיום | מאור אלקסלסי

הכוכב שהפציץ שלושער ב-2:4 על אוסטריה מוביל את טבלת הכובשים של מוקדמות היורו. בפולין הופתעו: "באופן לא צפוי, הודות לחלוץ גוואנגז'ו ר.פ, ישראל מדורגת במקום השני"

(גודל טקסט)

ארבעה שערים בשני משחקים, זה המאזן המרשים של ערן זהבי שמוליך את טבלת הכובשים של מוקדמות יורו 2020 כאשר נכון לרגע זה הוא מקדים ברשימה שמות נוצצים כמו אדן הזאר, ראחרים סטרלינג, ממפיס דפאי ודניס צ'רישב שמצאו את הרשת שלוש פעמים כל אחד.

בעוד זהבי, הזאר, דפאי וצ'רישב כבר שיחקו בקמפיין הנוכחי פעמיים, סטרלינג ואנגליה יעלו הערב (שני ב-21:35, שידור ישיר ספורט4) לכר הדשא במונטנגרו וינסו לשמור על מאזן מושלם ועל הדרך אולי גם כוכב מנצ'סטר סיטי יצליח לעקוף את כוכב נבחרת ישראל בטבלת המבקיעים.

בפולין, מוליכת הבית של ישראל, הופתעו מהניצחון 2:4 על אוסטריה והחמיאו כמובן לזהבי: "מאחורינו בטבלה, באופן לא צפוי, ניצבת נבחרת ישראל הודות לערן זהבי הנהדר, שכבש ארבעה שערים בשני משחקים והבקיע יותר מכל שחקן אחר בקמפיין מוקדמות היורו".

אחרי שהשיגה ארבע נקודות בבית משני משחקי הפתיחה, המפגש הבא של נבחרת ישראל יהיה בחוץ נגד נועלת הטבלה לטביה (07.06) וכעבור שלושה ימים (10.06) תצא החבורה של אנדי הרצוג לפולין למשחק הקשה ביותר בקמפיין.


כרגע במקום הראשון. ערן זהבי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי