ביטון, שהר ותורג'מן בסגל הנבחרת, מיכה לא זומן

מנור סולומון, בן שהר
מנור סולומון, בן שהר | אודי ציטיאט

הרצוג פרסם את רשימת 23 השחקנים שייצאו למחנה האימונים בגרמניה ולמשחקים נגד לטביה ופולין במוקדמות יורו 2020. קשר סלטיק וחלוצי ב"ש ואוסטריה וינה שבו, שחקן העונה של הצהובים וגם טיבי נותרו בחוץ

(גודל טקסט)

סגל נבחרת ישראל לקראת מחנה האימונים למשחקי החוץ נגד לטביה (7.6) ופולין (10.6) במוקדמות יורו 2020 התפרסם הבוקר (חמישי) ולא כלל יותר מדי הפתעות. הנבחרת תמריא בעוד שבוע לגרמניה ותפתח רשמית בהכנות לצמד המשחקים, מהם כידוע כבר ייעדר מואנס דאבור שהחליט כי הוא אינו מתייצב למפגשים, אלא לאירועי חתונתו עם בחירת לבו. 

במקומו של דאבור זומנו מלך שערי ליגת העל, בן שהר, וכן חלוץ אוסטריה וינה, אלון תורג'מן שבשבועות האחרונים נראה חד ואף זכה להרשית מספר פעמים. עם זאת, את החוד צפויים להוביל שני כוכבי גוואנגז'ו ר.פ, ערן זהבי ודיא סבע. תומר חמד, כידוע, פצוע ולכן לא נכלל בסגל.

ההפתעה הגדולה הגיעה באי זימונו של דור מיכה, קשר מכבי תל אביב שסובל מפציעה בשבועות האחרונים ובשל כך לא נכלל ברשימה. בנוסף לשחקן העונה, גם איתן טיבי, שחזר לשחק בשבועות האחרונים במדי מכבי ת"א, נותר מחוץ לסגל ועל פניו הועדף אוראל דגני מהפועל תל אביב. טאלב טוואטחה שיסיים את חוזהו באיינטרכט פרנקפורט התאושש מפציעה וזומן. לגיונר נוסף שהתאושש מפציעה וחזר לסגל הוא ניר ביטון, קשר סלטיק שעשוי לשחק בנבחרת כבלם לאור המצוקה בחלק האחורי וריבוי הקשרים האחוריים.


ניר ביטון. אחרי היעדרות ארוכה, עשוי לשחק ובעמדת הבלם (אסף קליגר)

בנוגע לדאבור, שחקנים בנבחרת טוענים כי החלוץ היה מוכן להתייצב למשחק נגד לטביה, אם בהתאחדות היו חוסכים ממנו את ההשתתפות במחנה האימונים בגרמניה. דאבור למעשה לא יצר קשר עם הרצוג ובסביבת הנבחרת הבהירו כי הוא החלוץ חייב להשמיע את קולו באופן ברור בימים האחרונים, ולא לאפשר לסבו להתראיין במקומו. דאבור גם אמר למנהל הנבחרת כי מדובר בהחלטה של אשתו לעתיד ושלא ניתן היה לשנות את ההחלטה בזמן כה קצר ובסמוך לאירוע.

"אין קשר למאמנים הקודמים שהעדיפו שחקנים אחרים על פני דאבור", אמר אחד מחבריו של החלוץ בנבחרת, "דאבור נערץ על ידי רוטנשטיינר והרצוג וההתעלמות שלו מהם פוגעת ולא נכונה. אנחנו לא יודעים על עונש שהם מתכוונים לתת לו". 

סגל הנבחרת
שוערים: אריאל הרוש, אופיר מרציאנו, יואב ג'ראפי

הגנה: טאלב טוואטחה, שרן ייני, עומרי בן הרוש, חאתם עבד אלחמיד, לואי טאהא, אוראל דגני, אלי דסה, עאיד חבשי

קישור: דור פרץ, דן גלזר, יונתן כהן, ניר ביטון, מנור סולומון, בירם כיאל, ביברס נאתכו, אלמוג כהן

התקפה: ערן זהבי, בן שהר, אלון תורג'מן, דיא סבע



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי