ברשימת ההמתנה של הרצוג: איתן טיבי, דן ביטון וקייס גאנם

איתן טיבי
איתן טיבי | Gettyimages

שלושת השחקנים יקבלו זימון במקרה של פציעה, המאמן יעקוב אחרי מחזור הסיום של ליגת העל. ניר ביטון צפוי להיות מתורגל בהרכב הפותח, דיא סבע יזכה לעדיפות על פני אלון תורג'מן. הרוש ימשיך כשוער הראשון

(גודל טקסט)

סגל נבחרת ישראל למחנה האימונים בגרמניה ושני המשחקים במוקדמות היורו נגד לטביה ופולין פורסם אתמול (חמישי), ובנבחרת מקווים כי במחזור המשחקים האחרון של ליגת העל לא יהיו שחקנים פצועים, בעיקר במשחק באצטדיון טוטו טרנר בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב (שבת 19:55, ישיר בספורט4).

המאמן אנדי הרצוג כבר הכין רשימת המתנה במקרה של היעדרויות של הרגע האחרון, בה נמצאים שמות כמו קשר מ.ס. אשדוד דן ביטון, בלם מכבי תל אביב איתן טיבי וחלוץ הפועל רעננה קייס גאנם. על פי גורם בנבחרת ישראל, השלושה היו קרובים לקבל זימון אבל ברגע האחרון הוחלט על הסגל ללא נוכחותם. קשר מכבי תל אביב דור מיכה, שחקן העונה של ליגת העל, לא הוזמן בשל הפציעה בשריר הירך האחורי.

בנבחרת ישראל אמורים תרגל במחנה האימונים בגרמניה שינויים בהגנה ובהתקפה נגד נבחרת לטביה. להרכב הפותח מתוכנן לשוב שחקן סלטיק ניר ביטון, כאשר לדיא סבע עדיפות על אלון תורג'מן כמחליפו של מואנס דאבור בחוד לצדו של ערן זהבי.

טיבי. אוראל דגני הועדף על פניו (Gettyimages)
טיבי. אוראל דגני הועדף על פניו (Gettyimages)

בנבחרת לא מתכוונים ליצור בימים הקרובים ויכוח בנושא זהות השוער נגד לטביה, ובאימונים יתורגל אריאל הרוש שממשיך להיות על ספסל הפועל באר שבע ואינו נמצא בהרכב הפותח של קבוצתו. בנבחרת מתכוונים להתמקד אך ורק במשחק הראשון ב-7 ביוני נגד לטביה, ורק אחריו בהגעה לוורשה לקראת המשחק נגד נבחרת פולין שלושה ימים לאחר מכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי