אריאל בית הלחמי: "עדיין מחפשים את התיאום בין שחקנים"

נבחרת העתודה
נבחרת העתודה | איגוד הכדורסל בישראל

מאמן נבחרת העתודה סיכם את טורניר ההכנה הראשון בפורטוגל: "שניים מהמשחקים היו ברמה גבוהה. מנסים למצוא את ההרכבים הנכונים". הנבחרת תמשיך לטורניר בקרואטיה ותשוב ארצה בסוף השבוע

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה עזבה הבוקר (שני) את פורטוגל אחרי שסיימה את טורניר ההכנה הראשון לאליפות אירופה ובו השיגה ניצחונות על צ'כיה ובלארוס ונכנעה לפורטוגלים. הנבחרת יצאה לקרואטיה, שם תשחק החל מיום שישי נגד בלגיה, סלובניה והנבחרת המקומית, סגניתה באליפות האחרונה.

המאמן אריאל בית הלחמי סיכם את הטורניר: "לפחות שניים מהמשחקים היו ברמה גבוהה וזו הפעם הראשונה בה שיחקנו עם דני אבדיה. אנחנו עדיין מחפשים את התיאום הנכון בין השחקנים ומנסים למצוא את ההרכבים הנכונים, גם כדי לחפות על החיסרון של גבי צאצאשווילי ולמעשה אנחנו משחקים בלי גבוה טבעי. הנסיעה הזו מעולה, הנבחרת מתגבשת כמו שרצינו ובשני המשחקים האחרונים שיחקנו הרבה יותר טוב. אנחנו בקרואטיה נשחק נגד קבוצות טובות במטרה לשפר את המשחק הקבוצתי שלנו".

שלושה שחקנים חסרו לנבחרת בפורטוגל מעבר לצאצאשוילי – אופק מלכה, אורי חי ועידו שבת. בית הלחמי התייחס לנקודה הזו: "לצערנו אורי נפצע באימון לפני המשחק הראשון בפורטוגל והחמיץ את הטורניר. אופק חשוב לנו מאוד ואני מקווה שיחזור לשחק בקרואטיה. עידו שבת כוח חשוב מאוד בנבחרת, אבל יש שחקנים טובים אחרים שצריכים לדעת למלא את מקומו".

עם הפנים לקרואטיה. שחקני נבחרת העתודה (איגוד הכדורסל)
עם הפנים לקרואטיה. שחקני נבחרת העתודה (איגוד הכדורסל)

על דני אבדיה שהצטרף לנבחרת באיחור אמר המאמן: "דני בסדר גמור. הוא מבין את החשיבות שלו ומשתלב יפה מאוד מבחינה חברתית. לא קל להכניס שחקן כל כך משמעותי לנבחרת שכבר רצה, אבל הוא בוגר וחכם ומהמשחק השני ראינו שהמשחק זרם איתו הרבה יותר טוב".

לאחר הטורניר הקרוב, הנבחרת תשוב ארצה בסוף השבוע לפני אליפות אירופה ותקיים טורניר אחרון נגד יריבות חזקות הרבה יותר: קרואטיה, ליטא וספרד. המשחקים יהיו בהיכל קבוצת שלמה והכניסה אליהם תהיה חופשית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי