אבדיה חזר, נבחרת העתודה גברה 69:85 על סלובניה

נבחרת העתודה
נבחרת העתודה | איגוד הכדורסל

חניכיו של אריאל בית הלחמי ניצחו משחק שני ברצף בטורניר ההכנה בקרואטיה בעזרת 11 נקודות של הפורוורד ויפגשו מחר את הנבחרת הביתית, שאותה ניצחו בגמר אליפות אירופה אשתקד. נבחרת הנוער ניצחה את גאורגיה 63:94

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה גברה הערב (שבת) בקרואטיה על נבחרת סלובניה בתוצאה 69:85, במשחק שהיווה לשתי הנבחרות הכנה כמעט אחרונה לקראת אליפות אירופה עד גיל 20 שתפתח בעוד שבועיים בתל אביב. מחר תסיים ישראל את משחקיה כשתפגוש את המארחת קרואטיה, אותה ניצחה בגמר האליפות בקיץ שעבר. לאחר מכן הצעירים ישובו לארץ וימשיכו בהכנות, בטורניר שבו יארחו את הקרואטים בישראל, בנוסף לנבחרות ליטא וספרד.

דני אבדיה, שזכה אתמול למנוחה במשחק בו הביסה ישראל את בלגיה 58:87, היה שותף הערב ויחד עם עוד 5 שחקנים קלע בספרות כפולות. אבדיה ורז אדם קלעו 11 נקודות כל אחד, יאיר קרביץ, נועם אביבי ותומר פורת תרמו 10 כ"א, עידן אלבר ותומר לוינסון 8 כ"א, ים מדר 6, יותם חנוכי ואופק מלכה 4 כ"א, אורי חי 3.

מעבר לכך, נבחרת הנוער סיימה מחנה אימונים בבאטומי, גאורגיה כשגברה אחר הצהריים על הנבחרת המארחת 63:94. רזיאל חיון הוביל את הקלעים בנבחרת עם 16 נקודות, נועם אקריש וטל פלד הוסיפו 13 כל אחד.

סיימו את מחנה האימונים עם ניצחון. נבחרת הנוער (איגוד הכדורסל)
סיימו את מחנה האימונים עם ניצחון. נבחרת הנוער (איגוד הכדורסל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי