נבחרת הכדורסל עד גיל 25 תצא מחר למשחקי האוניברסיאדה

סגל ישראל לאוניברסיאדה
סגל ישראל לאוניברסיאדה | איגוד הכדורסל

חמישה שחקנים מתוך הסגל שייצג את ישראל באיטליה עדיין לא יודעים היכן ישחקו בעונה הבאה. קטש: "יוצאים לטורניר מאתגר, חשוב שאנחנו ממשיכים את תהליך השילוב של שחקנים צעירים"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל עד גיל 25 תצא מחר (שני) למשחקי האוניברסיאדה באיטליה, שיפתחו ביום חמישי בנאפולי, איטליה. חמישה שחקנים מתוך הסגל לטורניר עדיין לא יודעים היכן ישחקו בעונה הקרובה. מדובר בעידן זלמנסון, אור לאומי, גולן גוט, יפתח זיו ורפי מנקו שעדיין אין להם קבוצות

זלמנסון, ומנקו, שהגיעו עם הפועל אילת לפיינל פור בעונה האחרונה, עשויים למצוא עצמם בהפועל ירושלים. גם גולן גוט מוערך על ידי מאמן הנבחרת והקבוצה מהבירה, עודד קטש. לאומי מחפש להישאר בליגה הראשונה לאחר שירד עם הרצליה לליגה הלאומית. יפתח זיו עשה קפיצה מדרגה נוספת בשנה החולפת במדי נהריה ולא מן הנמנע שיקבל הצעות מקבוצות בכירות יותר.

הנבחרת צפויה לפגוש בבית המוקדם את אוסטרליה, צ'כיה ומקסיקו. קטש אמר: "אנחנו יוצאים לטורניר מעניין ומאתגר, נגד נבחרות ממדינות כדורסל חזקות. אבל זה לא העיקר בעיניי, חשוב שאנחנו ממשיכים את התהליך שהחל בנבחרת הבוגרת, של שילוב שחקנים צעירים, מרביתם בוגרי נבחרות העתודה האחרונות. הסגל מורכב משחקנים שהיו איתנו בחלונות האחרונים של מוקדמות גביע העולם וכאלו שעוד יהיו בנבחרת בשנים הקרובות אולי כבר בחלונות הבאים של מוקדמות אליפות אירופה". יתר השמות שמרכיבים את הסגל יחד עם אלה שהוזכרו לעיל הם: רועי הובר, גיל בני, מייקל בריסקר, נתנאל ארצי, ליאור קררה, דניאל קופרברג ורומן סרוקין.

מתרכז בתהליך. עודד קטש (דני מרון)
מתרכז בתהליך. עודד קטש (דני מרון)

המאמן התייחס גם להכנה שעברה הנבחרת למרות שלא יצאה למשחקי אימון בחו"ל: "עשינו הכנה טובה ואני מאוד מרוצה מרמת ההשקעה והאכפתיות של השחקנים. אני מאמין שנצליח לעשות דברים יפים בטורניר הזה שהוא ארוך ומורכב. אני שמח מאוד שיש לנו הזדמנות להכניס עוד שחקנים צעירים למעגל הנבחרת הבוגרת כדי שיצברו ניסיון בינלאומי ברמה הגבוהה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי