בית הלחמי: "זו הזדמנות לתרגל דברים לקראת האליפות"

נבחרת העתודה
נבחרת העתודה | עודד קרני, איגוד הכדורסל

נבחרת העתודה מסיימת את הכנותיה לקראת טורניר ההכנה האחרון לאליפות אירופה: "צריכים להתרכז בלשחק טוב ויהיה בסדר", הוסיף המאמן. בשבת: אליפות אירופה עד גיל 18 דרג' א' לבנות תצא לדרך

(גודל טקסט)

אליפות אירופה לנבחרות עתודה תצא לדרך בתל אביב בשבוע הבא, ונבחרת ישראל נכנסת לשלב האחרון בהכנות לקראתה. החל ממחר יצא לדרך בהיכל שלמה בתל אביב טורניר ההכנה האחרון, כשבשעה 13:45 אלופת אירופה ישראל תפגוש את קרואטיה סגניתה, כשרק ביום ראשון האחרון הצדדים נפגשו במשחק גמר של טורניר הכנה נוסף בקרואטיה. במוצאי שבת (21:00) הנבחרת הישראלית תפגוש את ליטא וביום ראשון (19:30) את ספרד. הכניסה למשחקים בחינם באיסוף כרטיסים מהקופה והוא מוגבל עד כ-1,000 צופים.

המאמן אריאל בית הלחמי לקראת הטורניר: "הטורניר הזה ייתן טעימה למי שיבוא לראות את שחקני העתיד של הכדורסל האירופי והעולמי. רק השמות של הנבחרות מדברות בעד עצמן. ספרד וליטא תמיד מהטובות באירופה, בכל הגילאים וגם בבוגרים, וכמובן קרואטיה שהיא מעצמת כדורסל. אנחנו בבעיה של שחקנים פצועים ולכן נרחיב את הרוטציה. ננצל את המשחקים האלו כדי לתרגל כמה דברים לקראת האליפות. עבורנו זו הכנה נהדרת לאליפות כדי להתקדם מבחינה קבוצתית. אנחנו צריכים להתרכז בלשחק טוב וביחד ויהיה בסדר". הטורניר יהווה הכנה גם להפקת אליפות אירופה, כשישתמשו בו כדי להריץ את כל המערכות לקראת האליפות המורכבת.

בשבת תפתח אליפות אירופה עד גיל 18 דרג א' לבנות בהשתתפות נבחרת ישראל, שתהיה הנבחרת הראשונה שתכנס למעגל המשחקים הרשמיים. הנבחרת שעלתה בשנה שעברה לדרג א', תשחק בבית קשה במיוחד. בשבת (15:00) תפגוש את צרפת, ביום ראשון (19:30) את צ'כיה וביום שני (15:00) את ספרד. אחרי שלב הבתים יתקיימו משחקי ההצלבה שהמנצחות בהן יעלו לרבע הגמר והמפסידות יתמודדו נגד הירידה לדרג א'.

מאמן נבחרת ישראל לבנות רועי לזר אמר לקראת האליפות: "יש לנו משימה מאתגרת מאוד בבית המוקדם. כבר במשחק הפתיחה אנחנו פוגשים את הצרפתיות סגניות אלופות העולם מהקיץ האחרון ואחרי זה צ'כיה וספרד שהיא גם מהטופ האירופי".

נבחרת ישראל עד גיל 18. לבנות של רועי לזר מצפה שלב בתים קשה במיוחד (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
נבחרת ישראל עד גיל 18. לבנות של רועי לזר מצפה שלב בתים קשה במיוחד (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)

"אנחנו שמחים על החוויה לפגוש נבחרות מכזה סדר גודל ונעשה הכל הכל כדי להגיע במוכנים בצורה הכי טובה שניתן למשחקים 4-5 שהם המשחקים הקובעים והחשובים ביותר באליפות. השחקניות נחושות להוכיח את עצמן, מאוד מאוחדות ובשיא המוטיבציה כדי להישאר בדרג א' ואולי אפילו קצת מעבר לכך. אנחנו מרגישים שיש לנו נבחרת טובה בקנה מידה ישראלי וזה נותן לנו הרבה אופטימיות ואמונה". בנוסף, נבחרת הקדטים תצא מחר (שישי) לשני משחקי הכנה ראשונים נגד פולין במסגרת ההכנות לאליפות אירופה דרג' א'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי