כל הכרטיסים למשחק פתיחת אליפות אירופה לעתודה צפויים להימכר

נבחרת העתודה
נבחרת העתודה | עודד קרני, איגוד הכדורסל

אולם הדרייב אין בתל אביב צפוי להיות מלא במשחק הפתיחה של אליפות אירופה, בו נבחרת ישראל תפגוש את סרביה, שתגיע לארץ עם מרקו פצארסקי, מלך הסלים באליפות העולם עד גיל 19

(גודל טקסט)

אליפות אירופה לנבחרות עתודה תפתח בעוד כיומיים בתל אביב. נבחרת ישראל, בראשותו של המאמן אריאל בית הלחמי, תפתח את האליפות במוצאי שבת (21:00) נגד נבחרת סרביה, כשכרגע נותרו 300 כרטיסים בלבד להתמודדות. לפי החלטת מארגני הטורניר, ביחד עם פיב"א, אחד היציעים שמאחורי הסל יישאר סגור, וישמש את הנבחרות שמשתתפות באליפות. ההערכות הן שהיכל קבוצת שלמה יהיה מלא. הצופים שיגיעו למשחק הפתיחה יוכלו להצטלם עם גביע אירופה שישראל זכתה בו בקיץ שעבר בגרמניה.

נבחרת צרפת נחתה אמש (רביעי) בארץ, והצטרפה לנבחרות ספרד, ליטא וקרואטיה שהגיעו לישראל לטורניר הכנה. נבחרת יוון נחתה הבוקר, ובהמשך היום צפויות לנחות בישראל כל שאר הנבחרות המשתתפות, כשהאחרונה מביניהן תהיה נבחרת בריטניה. מלון דן פנורמה יארח את כל הנבחרות במהלך הטורניר.

מחר יתאמנו כל הנבחרות באולמות זיסמן והיכל קבוצת שלמה, בהן ישחקו במהלך האליפות, ובשעת ערב תתקיים ישיבה בהשתתפות נציגי פיב"א, איגוד הכדורסל וכל הנבחרות על מנת לאשר את כל הסגלים הסופיים וימסרו פרטים טכניים אחרונים. נבחרת סרביה תנחת היום בשעות הלילה ואיתה גם מרקו פצארסקי (2.08 מ'), שסיים ביום ראשון את אליפות העולם עד גיל 19 ביוון כמלך הסלים עם 22.1 נקודות והוסיף 8.6 ריבאונדים וכל זה ב-25 דקות בממוצע בלבד.

אריאל בית הלחמי. המסע להגנה על התואר יצא לדרל במוצאי שבת (עדי אבישי)
אריאל בית הלחמי. המסע להגנה על התואר יצא לדרל במוצאי שבת (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי