בית הלחמי: "משחקים בשביל הקהל". מדר: "חלום שהתגשם"

נבחרת העתודה
נבחרת העתודה | דני מרון

נבחרת העתודה רשמה ניצחון ראשון באליפות אירופה בת"א. המאמן אמר בסיום המשחק: "יש לי רק מילים טובות לקהל. מה שהיה היום נגמר אנחנו חייבים להגיע כמו חדשים". כוכב המשחק הוסיף: "הצלחנו לשנות את המומנטום"

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה של ישראל רשמה היום (ראשון) ניצחון ראשון באליפות אירופה, כשגברה 75:85 על נבחרת איטליה בהיכל שלמה, ופתחה מחדש את המאבק על רשות הבית השלישי, לאחר שסרביה הפסידה מוקדם יותר לאוקראינה. דני אבדיה סיפק שוב את היכולת המוכרת, אך מעל כולם בלט ים מדר, שקלע 20 נקודות והעניק לחניכיו אריאל בית הלחמי ניצחון ראשון.

המאמן סיכם בסיום המשחק: "היה קשה ומותח. הקהל הזה הוא משהו מטורף. אני יכול להגיד להם רק מילים טובות. זה הניצחון הראשון שלנו ואני מקווה שנשתחרר להמשך. אנחנו עדיין לא במשחק השוטף שלנו. אני שמח ששמרנו היום יותר טוב ושיחקנו יותר אגרסיבי. נקווה שגם מחר".

במהלך דקות הרבע השלישי, הנבחרת הישראלית איבדה את הפרש הנקודות שהשיגה במהלך המשחק, ורק בעזרת שלשה של ים מדר על הבאזר עלתה לרבע המכריע ביתרון. המאמן התייחס: "אנחנו צריכים לצפות בזה שוב. שיחקנו נורא בהתקפה. החזקנו יותר מדי בכדור ולא רצנו. אבל זה חלק מהאליפות הזאת, היום סרביה הפסידה לאוקראינה, שאתמול הפסידה בשלושים הפרש לאיטליה. אני שמח שברבע האחרון התעשתנו על עצמנו".

אריאל בית הלחמי הערב.
אריאל בית הלחמי. "מה שעשינו היום לא יעזור לנו מחר" (דני מרון)

"כשאתה משחק תחת לחץ כזה, עם כל הקהל שהגיע היום, יש הרבה מאוד על השחקנים שלנו. צריך רק משהו קטן שידליק אותנו ואבדיה קלע כמה סלים טובים. אבל מה שהיה היום נגמר. ולא יעזור לנו מחר. אנחנו חייבים להגיע מחר כמו חדשים". כשראה את אבדיה ניגש בסיום לקהל אמר: "אני מאוד אוהב שאבדיה מגיע לכולם. כל השחקנים שלנו הם כאלו. אנחנו משחקים בשביל הקהל שלנו".

ים מדר, כוכב הניצחון הוסיף: "חיכינו לניצחון הזה, ואני שמח שהבאנו אותו היום. אני חושב שבאמת הצלחנו לשנות את המומנטום. במחצית השנייה הם הקשו עלינו, אבל הצלחנו להתמודד עם זה בזמן. אם ננצח גם במשחק מחר זה יעזור לנו מאוד, כמו כל ניצחון. אני רוצה להודות לקהל שנתן לנו אווירה מיוחדת. חלמתי על זה והם מגישים את זה".


"רוצה להודות לקהל". ים מדר הצטיין עם 20 נקודות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי