בית הלחמי: "עדיין לא מרוצה מהיכולת במשך דקות רבות"

בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | דני מרון

המאמן לא התרגש יותר מדי מהניצחון המוחץ על מונטנגרו: "לא מרגיש שזה היה המשחק הכי טוב שלנו". דני אבדיה לקראת רבע הגמר נגד ליטא, שהנבחרת הפסידה לה בהכנה: "מה שהיה שם נשאר שם, אנחנו יותר מגובשים עכשיו"

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה התקדמה אמש (רביעי) שלב נוסף באליפות באירופה, בזכות ניצחון 69:88 על מונטנגרו. אפשר לומר שראינו מהצעירים בכחול-לבן את היכולת הטובה ביותר שהציגו עד כה בטורניר, אבל המאמן אריאל בית הלחמי לא השתכנע עד כדי כך. לאחר המשחק, האיש על הקווים של הנבחרת והכוכב הראשי שלה, דני אבדיה, הגיבו לניצחון על אוקראינה והסבירו כיצד ייגשו למפגש רבע הגמר נגד ליטא (הערב, 20:30), נבחרת שנכנעה לה במשחקי ההכנה.

בית הלחמי נשאל האם זה היה המשחק הכי טוב של הנבחרת בטורניר וענה: "קשה לי להגיד את זה, אני לא מרגיש ככה. אני עדיין לא מרוצה ממה שאנחנו עושים במשך הרבה דקות. גם היום התחלנו את המשחק בצורה יחסית טובה, היה קצב שלהם, ברחנו ואז החזרנו אותם עם השטויות הרגילות שלנו. מה שיפה, זה שבשלוש דקות בחצי השני הראינו שכשאנחנו שומרים כיף לראות אותנו, ושם סיימנו את המשחק. הקהל היה מטורף".

האם המעבר לאזורית ברבע השלישי הכריע את המשחק: "אני חושב ששמרנו גם בחצי הראשון, זו קבוצת קליעה לא טובה אבל כמו שתמיד קורה, נגדנו כולם קולעים. האזורית עוזרת לנו, כי לפעמים אנחנו גם עושים פאולים שטותיים ואם אנחנו לוקחים ריבאונד, אנחנו יכולים לרוץ. אני שמח שניצחנו גם במשחק לא הכי טוב של השחקנים המובילים שלנו".

לא התרגש מהניצחון. בית הלחמי (דני מרון)
לא התרגש מהניצחון. בית הלחמי (דני מרון)

מה אמר לשחקנים במחצית: "השחקנים הבינו שהם סתם משתעשעים ואנחנו משחקים באש, כי הכל בסוף זה מומנטום".

נגד ליטא יהיה סיפור אחר: "אין ספק. מי שראה אותם בהכנה וגם היום, יודע שזו נבחרת ברמה גבוהה, אבל גם אנחנו טובים. אנחנו צריכים להגיע מוכנים ונעשה את זה".

המעבר להיכל מנורה במקרה של העפלה לחצי הגמר: "אני אענה באותה תשובה שנתתי לאיגוד: אני מאמן, הם מנהלים וההחלטה היא שלהם".

דני אבדיה היה קצת יותר מרוצה ממאמנו מהיכולת של הקבוצה: "אפשר להגיד שזה המשחק הכי טוב עד עכשיו. אני לא מחשיב את ההפרש, למרות שהוא חשוב. שיחקנו ביחד ונלחמנו. הנענו את הכדור יותר טוב ממשחקים קודמים וסך הכל אנחנו מרוצים מאיך שהופענו".

דני אבדיה וחבריו ינסו לגבו רעל ליטא הערב. (דני מרון)
(דני מרון)

מה גרם לריצה בחצי השני: "אריאל נוהג לעשות איתנו שיחות במחצית ולהרים לנו את הרמה. מעבר לכך, לא יכול להצביע על משהו ספציפי שגרם לזה".

ההופעה הטובה של יאיר קרביץ: "הוא באמת עשה היום עבודה מדהימה וכך גם כל מי שעלה, גם בהגנה וגם בהתקפה. יש ימים שלשחקן כזה הולך יותר טוב ולאחד אחר הולך פחות טוב. בסופו של דבר אנחנו נבחרת ואנחנו ממשיכים קדימה".

לסיום, הפורוורד הסביר מה לדעתו צריך לעשות כדי לנצח את ליטא: "להמשיך לשחק ביחד, לכפות את הסגנון שלנו שהוא לחץ על כל המגרש וריצה למתפרצות. מה שהיה בהכנה נשאר שם, אנחנו הרבה יותר מגובשים עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי