נבחרת העתודה התארחה בבית הנשיא: "אתם אלופים אמיתיים"

ראובן ריבלין עם נבחרת העתודה
ראובן ריבלין עם נבחרת העתודה | דני מרון

רובי ריבלין כיבד את חבורתו של בית הלחמי לאחר הזכייה באליפות אירופה: "הצגתם עבודת צוות שלא הייתה כדוגמתה באף נבחרת ישראל". המאמן אמר: "אנחנו מודים לך על הכבוד הרב, הפכנו את 12 הבחורים לקבוצה אחת"

(גודל טקסט)

לאחר זכייתה השנייה של נבחרת ישראל באליפות אירופה עד גיל 20, התארחה העתודה היום (שלישי) וזכתה לכבוד מנשיא המדינה ראובן ריבלין.

הנשיא פתח את דבריו: " הצגתם עבודת צוות שלא הייתה כדוגמתה באף נבחרת ישראל, ההגנה הייתה מרשימה, לא נתתם ליריבות לנשום. אני חייב להסיר על כך את הכובע למאמן, וכמובן לשחקנים. יש לנו כישרונות גדולים, ואין שום סיבה שהם לא יהיו טובים באותה רמה גם כשיהיו בוגרים יותר. אני מצדיע לכם כאדם שאוהב ספורט, אתם התגלמות היכולת הקבוצתית וההישגיות הבלתי מתפשרת. מודה לכם בשם מדינת ישראל, כל הכבוד לכם. אתם אלופים אמיתיים".

המאמן אריאל בית הלחמי אמר: "אנחנו מאוד שמחים להיות פה. אנחנו מודים לך, על הכבוד הרב שאתה מעניק לנו. הפכנו את 12 הבחורים של הנבחרת לקבוצה אחת. אנחנו אולי לא הכי כישרוניים, אבל הנחישות שלנו ניצחה. חייבים להגיד גם מילה טובה לקהל שמילא את ההיכל ודחף אותנו. אנחנו גאים במה שעשינו, זה כיף להביא שמחה להרבה אנשים. מגיע כל הכבוד לכל מי שהיה שותף להישג הזה".


"מודה לכם בשם מדינת ישראל". ראובן ריבלין עם אריאל בית הלחמי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי