נבחרת הקדטיות יצאה לאליפות אירופה: "רעבות מאוד להצליח"

נבחרת הקדטיות
נבחרת הקדטיות | עודד קרני, איגוד הכדורסל

לאחר הזכיות של נבחרות הגברים, הבנות הצעירות של קרומר לנגבורד מחפשות את העלייה לדרג א': "ננסה להכתיב קצב גבוה ולשבש את התכניות של היריבות". ביום חמישי יפתחו את משחקיהן מול נורווגיה

(גודל טקסט)

נבחרת הקדטיות של ישראל טסה היום (שלישי) לבולגריה, לקראת אליפות אירופה דרג ב' שתצא לדרך ביום חמישי הקרוב בבירה סופיה. החבורה הישראלית תתמודד כבר ביום הפתיחה מול נורווגיה, ולמחרת תפגוש את קוסובו. ביום שבת יפגשו את סלובקיה, וביום שני היריבה תהיה קרואטיה.

המשחק האחרון בשלב הבתים יערך ביום שלישי נגד שוויץ. 23 נבחרות ייקחו חלק בשלב הראשון, כששתי הראשונות מכל בית יעלו לשלב רבע הגמר. אלופת הטורניר, סגניתה והנבחרת שתסיים שלישית בתום האליפות, יעפילו לדרג א'.

לקראת המשחקים אמרה המאמנת נטע קרומר לנגבורד: "השחקניות והצוות נרגשים מאוד. לאורך כל תקופת ההכנה, הנבחרת התגבשה יחד ועשתה התקדמות נהדרת ברמה המקצועית. יש לנו נבחרת צעירה אך רעבה מאוד להצליח. למרבית השחקניות זהו טורניר רשמי ראשון של פיב"א. ננסה להכתיב קצב גבוה בטורניר, ולשבש ליריבות את תכנית המשחק שלהן". חשוב לציין כי מחצית משחקניות הנבחרת בנות 15 בלבד.


נבחרת הנוער לאחר הזכייה באליפות אירופה. קרומר לנגבורד ונבחרתה יצליחו לשחזר את ההישג? (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
 

סגל הנבחרת: עתליה כהן, דוריאן דהן סוויץ, הילה קארש, אופיר פרפרה, עמית טרנר, רותם שוסטר, מאיה לוינשטיין, נעמה הלוי, ג'וי אוסווגי, אלה נר, פיי אולהאולה ורינת איימי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי