הישג לאיגוד הכדורסל: נבחר לאחד המתקדמים בעולם

שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל | דני מרון

בקונגרס שבו השתתפו 170 מדינות, הארגון קיבל פרס מפיב"א על היותו השני הכי מתקדם בין 2017 ל-2019, אחרי אסטוניה ולפני סלובניה

(גודל טקסט)

אחרי קיץ שבו נבחרת העתודה זכתה באליפות אירופה שנה שנייה ברציפות ונבחרת הנוער חזרה לדרג א', איגוד הכדורסל קיבל את ההוקרה המתאימה על ההצלחות: בקונגרס פיב"א שהתקיים בבייג'ינג בהשתתפות 170 מדינות, קיבל האיגוד את הפרס על המקום השני בהתקדמות נבחרות הבנים בין השנים 2017-2019, אחרי אסטוניה בזכתה במקום הראשון ולפני סלובניה.

מדובר בפרס יוקרתי, שמהווה למעשה חותמת להצלחות של הנבחרות הצעירות בשנים האחרונות. יחד עם הישארותה של נבחרת הקדטים בדרג הבכיר ביבשת זו השנה השלישית ברציפות, כל נבחרות ישראל לבנים ישחקו בדרג א', לראשונה מאז 2009. ישראל תהיה אחת מתשע מדינות שבהן כל הנבחרות משחקות בדרג הראשון. חשוב להזכיר גם שלפני שתי הזכיות של העתודה בזהב, היא השיגה את מדליית הכסף ב-2017.

ישראל הצליחה בקיץ הנוכחי גם בטורניר מוקדמות אליפות אירופה 3 על 3 לבנים ולבנות ובסוף השבוע הבא ישתתפו שתי הנבחרות בטורניר עצמו. בנוסף, הנבחרת עד גיל 14 זכתה במקום השני בטורניר היוקרתי בסלובניה שנערך תחת החסות של פיב"א. עמירם הלוי, יושב ראש האיגוד שמשמש גם כחבר בוועד המנהל של פיב"א אירופה, קיבל את הפרס בשם האיגוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי