"מקומו של אלי דסה בהרכב נבחרת ישראל אינו מובטח"

אלי דסה
אלי דסה | אודי ציטיאט

לפני המשחק נגד צפון מקדוניה, אלון חזן, עוזר המאמן, שפך אור על מצב הסגל: "אם היינו חושבים שיש תחליפים ברמה יותר טובה, יכול להיות שההחלטות היו שונות". על עמדת השוער: "למרציאנו ולג'ראפי יש סיכוי לשחק"

(גודל טקסט)
שלושה ימים לפני המשחק החשוב נגד צפון מקדוניה באצטדיון טוטו-טרנר במסגרת מוקדמות יורו 2020, עוזר מאמן נבחרת ישראל אלון חזן דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למצבת הפצועים, זימונו של אלי דסה, אי הכללתו של מונאס דאבור בסגל סביליה ועמדת השוער.


על אלי דסה שעדיין לא מצא קבוצה: "אם היינו חושבים שיש לו תחליף ברמה גבוהה, יכול להיות שהייתה מתקבלת החלטה אחרת. מקומו של אלי דסה בהרכב לא מובטח. יכול להיות שנקבל החלטה ששחקן אחר יקבל את ההזדמנות. יש לנו תחליפים בתוך הסגל כמו בן ביטון וחאתם עבד אלחמיד שיכול לשחק בעמדה הזו. כרגע, עדיין אין החלטה ברורה. דסה לא שיחק בחודשיים וחצי האחרונים. הוא חזר לאימונים תחת הפיקוח שלנו ואנחנו רוצים להמשיך לראות אותו מקרוב. הוא שיחק לאחרונה באולימפית במשחק אימון. נראה מה יהיה".


על מואנס דאבור שטרם נכלל בסגל סביליה במסגרת רשמית: "הייתי שמח מאוד שכל השחקנים יגיעו במצב שלו. הוא עשה הכנה מצוינת, אבל העובדה שהוא לא משחק בסביליה די מפתיעה אותו ואת כולנו. אני מאמין שבהמשך הדברים ישתנו לטובתו. נכון שיש לנו היעדרויות, ככה זה בנבחרות. בין משחק למשחק קורים דברים לטובה ולרעה. חסרים לנו מספר שחקנים, אבל אני מבטיח שנעלה עם 11 ונשתדל לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר. גם מי שלא משחק באופן קבוע יצטרך להתעלות על עצמו בהנחה שהוא יקבל את ההזדמנות".




"הלוואי שכולם היו מגיעים במצבו"
 (מאור אלקסלסי)


עמדת השוער: "אני לא יכול לומר מי יפתח. אנחנו נשב ונחליט. גם למאמן השוערים יש אמירה. למרציאנו ולג'ראפי יש סיכויים גדולים לשחק. הרוש לא שיחק בספרטה, אבל עשה את עבודתו בנבחרת על הצד הטוב ביותר. יכול להיות שאופיר יקבל את הקרדיט. יש היררכיה והמילה של מאמן השוערים מאוד משמעותית. אני מאמין שנקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור נבחרת ישראל. אם היה שוער שמשחק על בסיס קבוע ומציג יכולת גבוהה, בוודאי שהוא היה מקבל את המקום על בסיס קבוע. החזרה לבאר שבע נראתה כמו בשורה מצוינת להרוש בזמנו, אבל הוא לא עמד בין הקורות אפילו שם ומשהו התקלקל לו. יש דברים שלא תלויים בנו. עכשיו הוא גם לא משחק בהולנד".


המשחק נגד צפון מקדוניה
: "תם הטקס שלנו אם לא ננצח? נבחרות אחרות גם מאבדות נקודות, אבל אני לא רוצה לחשוב על זה בכלל. כשאתה שואף לסיים במקום השני, אין אופציה אחרת מלבד ניצחון ואנחנו נמצא את הדרך הטובה ביותר להשיג את הנקודות. שחקנים פצועים ולא בכושר, אך נמצא פתרונות. הדברים היחידים שהצליחו להביא אותנו למצב טוב, הגיעו כאשר שיחקנו בתור קבוצה. אוסטריה טובה מאיתנו, אבל הצלחנו לנצח אותם כי שיחקנו כמו קבוצה".


מצבו הבריאות של ערן זהבי
: "הוא לא עובד לבד אלא איתנו ועם מאמן הכושר שלנו. הוא עשה עבודה טובה מאוד באימונים האחרונים והוא יעשה הכל בשביל לעמוד לרשות הנבחרות. נעשה את הבדיקות שלנו ונקווה שכל הפצועים יהיו כשירים לשחק. לא נסכן אף שחקן כדי לנסות להשיג ניצחון כזה או אחר".


הציפיות מהנבחרת
: "אני לא יודע מה זה כישלון. כל זמן שלא נעלה לקמפיין גדול, אנחנו נכשלים. יש שינוי בנבחרת ישראל ואנחנו רוצים להמשיך להתקדם. ניצחנו בצרפת 2:3 בזמנו, אבל זו הייתה הבלחה וזה לא עשה שום שינוי. אני יכול לומר שכרגע הכיוון הוא חיובי יותר".



"לא נסכן אף שחקן" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי