הרצוג צפוי לשנות שיטה בשביל סולומון, מרציאנו יפתח בשער

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | עדי אבישי

שחקן שחטאר צפוי לפתוח ולגרום לשינוי במערך של הנבחרת: "זה הזמן שלו להוביל". שוער היברניאן תורגל ב-11 לאורך כל האימון המסכם. בן הרוש עשוי להיכלל בהרכב על חשבונו של יונתן כהן, כיאל עלול לאבד את מקומו

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ערכה היום (חמישי) את האימון המסכם לקראת משחק הבית נגד מקדוניה הצפונית. המאמן אנדי הרצוג הפתיע פעם נוספת ותרגל לאורך כל האימון את אופיר מרציאנו בין הקורות במקומו של אריאל הרוש שתורגל אתמול. אם לא תהיה הפתעה נוספת של הרגע האחרון, מרציאנו יהיה השוער הראשון נגד מקדוניה הצפונית.

המהלך המקצועי המשמעותי ביותר שצפוי לערוך המאמן אנדי הרצוג, הוא להציב את שחקן הכנף של שחטאר מנור סולומון בהרכב הפותח. כבר במסיבת העיתונאים ביום שני נשאל השחקן בן ה-20 על האפשרות שישמור על מקומו והוא טען: "כדי שזה יקרה ואשחק בהרכב נגד מקדוניה המאמן יהיה אמור להחליף את שיטת המשחק". מתברר שכך מתכוון הרצוג ובמהלך תומכים אלון חזן ווילי רוטנשטיינר.

בסביבת נבחרת ישראל אומרים: "הגיע זמן של מנור סולומון בנבחרת ישראל שיוביל לכדורגל יותר יצירתי ויותר התקפי במרכז המגרש. סולומון משחק בקביעות באוקראינה והמשחק הזה עשוי להיות פורץ הדרך שלו". ויש גם חלום ילדות למנור סולומון, שהוא לבשל גול לערן זהבי השחקן שהעריץ ותלויים פוסטרים שלו בבית הוריו.


יירד לספסל בפעם הראשונה בקמפיין. אריאל הרוש (דני מרון)

הכללתו של סולומון ב-11 אמורה להוציא מההרכב בעמדת המגן השמאלי את יונתן כהן ולהציב במקומו את עמרי בן הרוש. ההסבר לכך שכהן תפקד כשחקן קו במערך של שלושה בלמים ובן הרוש מתפקד כמגן טבעי.

בנוסף לכך, הקשר בירם כיאל סוחב פציעה קלה בעצב שבין המפשעה לבטן וכך הבהיר לצוות הרפואי ולצוות האימון. הקשר שוחח מספר פעמים עם הרצוג והבהיר כי הפציעה לא תפריע לו לשחק נגד מקדוניה הצפונית והוא מוכן לקבל זריקה. למרות זאת ייתכן שהרצוג יערוך שינוי בשיטה בשל העובדה שישראל צפויה להחזיק יותר בכדור, בעוד היריבה תסתגר מאחור.

עורך אימונים מלאים על אף הפציעה. בירם כיאל (עדי אבישי)

אגב, יממה לפני המשחק הגורלי נגד מקדוניה במסגרת מוקדמות היורו, כתבו שחקני הנבחרת אות ב"ספר התורה של עם ישראל", על מנת ליצור חיבור ואיחוד בעם ישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי