קק: "בנקודות מסוימות ישראל אפילו חזקה מפולין"

שחקני נבחרת סלובניה חוגגים
שחקני נבחרת סלובניה חוגגים | JURE MAKOVEC/AFP/Getty Images

מאמן נבחרת סלובניה מנסה להוריד את שחקניו לקרקע לקראת המשחק מול החבורה של הרצוג (שני, 21:45) וגם אישר שיבצע שינויים בהרכב: "היה להם יום מנוחה עודף לעומתנו, נצטרך להיות חכמים ולחכות להזדמנות"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תגיע בהמשך היום (ראשון) לסלובניה, תמשיך לאצטדיון ושם תערוך את האימון המסכם ומסיבת העיתונאים, אבל המארחת כבר על סף סיום ההכנות לקראת מפגש מוקדמות יורו 2020 (שני, 21:45). כידוע, סלובניה ניצחה ביום שישי 0:2 את פולין ובכך, מעבר לעובדה ש"פתחה" את הבית, היא בהחלט מיצבה את עצמה כמועמדת המובילה לסיים במקום השני – מה שאולי היו מי שסברו שתצליח ישראל לעשות.

האופוריה בסלובניה מורגשת כתוצאה מהניצחון הביתי הגדול על פולין, ונראה שהמשימה החשובה והקשה מכולן מבחינת המאמן הסלובני מטיאז' קק היא להוריד לא רק את השחקנים לקרקע לקראת המשחק מול ישראל, אלא את המדינה כולה. כזכור, בפתיחת הקמפיין סיימה סלובניה ב-1:1 בישראל וניצחון בהחלט צפוי לפגוע קשות בסיכוי אנדי הרצוג וישראל להעפיל ליורו דרך שלב המוקדמות.

הסלובנים מקווים שאצטדיון סטוז'יצה יתמלא ב-23,000 צופים וקק אף פנה הבוקר לאוהדים: "אני מאוד שמח על מה שעשינו נגד פולין, אבל המשחק מחר הוא משחק חדש. אם לא נהיה חכמים, אנחנו נשלם על זה במהירות. אני חושב כעת רק על המשחק נגד ישראל ומבקש מכל האוהדים להגיע למשחק. תחכה לנו נבחרת מצוינת ויהיה קרב עיקש על הנקודות".


קק במשחק בחיפה. מנסה להוריד את סלובניה לקרקע (מאור אלקסלסי)

למרות האמור לעיל, קק יבצע מספר שינויים בהרכב הסלובני לעומת ה-11 שהכניעו את רוברט לבנדובסקי ושאר כוכבי פולין, הנבחרת הטובה ביותר בבית. בסלובניה כועסים על כך שישראל, ששיחקה ביום חמישי נגד מקדוניה הצפונית, זכתה ל-24 שעות יותר של מנוחה וחוששים מעייפות השחקנים: "יש לנו סגל מספיק טוב כדי שאבצע שינויים", אישר המאמן, "צפיתי במשחק של ישראל נגד מקדוניה הצפונית, הם נחו יום יותר מאיתנו ולא ארחיב מעבר לכך".

לסיום אמר קק על ישראל: "זו נבחרת מאוד טכנית, נגד מקדוניה היא שלטה לכל אורך המשחק ועלינו להיות חכמים ולחכות להזדמנויות שלנו. אנחנו אמנם משחקים בבית, אבל רק עם המשמעת הטקטית הנכונה ועבודה קשה נצליח. ישראל יותר חזקה אפילו מפולין בנקודות מסוימות", הצהיר הסלובני שבוודאי יתייחס בהתאם לערן זהבי, מלך שערי מוקדמות יורו 2020 עם שמונה כיבושים ומי שנחשב יותר מכל ישראלי כשחקן שיכול לחרב את חגיגות יום הולדתו ה-58 של קק וכמובן שאת סיכויי נבחרת סלובניה להעפיל לאליפות אירופה.


נאתכו וזהבי. מלך השערים כבר הכניע את יאן אובלק הסלובני (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי