ערן זהבי ערך אימון חלקי בלבד, הרצוג מתלבט בין פרץ לכיאל

אנדי הרצוג, ערן זהבי
אנדי הרצוג, ערן זהבי | אודי ציטיאט

כוכב הנבחרת צפוי לעלות בהרכב עם זריקה נגד סלובניה, אך בצוות המקצועי חוששים מבעיה כשיחזור לסין. שון וייסמן תורגל במקומו. קשר צ'רלטון תורגל בהרכב, אך ההחלטה המקצועית תתקבל רק מחר. צפו בתמונות מהאימון

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נחתה בסלובניה וערכה הערב (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד הנבחרת המקומית באצטדיון סטוז'יצה בלובליאנה. נראה כי הרצוג יערוך מספר שינויים בהרכב מזה שסיים בתיקו 1:1 נגד מקדוניה הצפונית, אף כי לא תרגל באימון את ההרכב הפותח.

ערן זהבי, שלא קיים אימון מלא במתחם הנבחרת בשפיים אתמול, ערך גם הפעם אימון חלקי בלבד בשל הכאבים ברגלו. זהבי הבטיח כי יעלה לשחק בהרכב הפותח, גם אם יצטרך לקבל זריקה. בנבחרת חוששים שזהבי יהיה זקוק להתערבות רפואית לפני שיחזור לסין, אך טענו כי כוכב גוואנגז'ו יכול לשחק נגד סלובניה.

איתן טיבי תורגל במרכז ההגנה, יונתן כהן ובירם כיאל תואמו בקישור ושון וייסמן האתמן בעמדה של זהבי. מחר בבוקר יערוך הרצוג אימון טקטי ואחריו יחליט על ההרכב הפותח, כשההתלבטות העיקרית היא בין כיאל לדור פרץ.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, עבד חאתם אלחמיד, אוראל דגני, לואי טאהא, (איתן טיבי), עומרי בן הרוש, דור פרץ (בירם כיאל), ביברס נאתכו, מנור סולומון, מונאס דאבור, ערן זהבי (שון ויסמן)

צילום: אודי ציטיאט


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי