בעקבות מזג האוויר הסוער בלובליאנה: האימון המסכם בוטל

אימון נבחרת ישראל
אימון נבחרת ישראל | אודי ציטיאט

גשמים עזים בסלובניה גרמו לכך שהרצוג ויתר על חזרה אחרונה לקראת המשחק (21:45), במקום זאת נערך אימון קל בבית המלון. ביקורת בנבחרת על כך שלא תורגל ההרכב: "כנראה החלטה שרק אנדי וחזן מבינים"

(גודל טקסט)

מזג אוויר סוער בלובליאנה קיבל את פני נבחרת ישראל שהגיעה אתמול (ראשון) לסלובניה, ואחרי שהאימון המסכם למשחק הערב (21:45) נערך תחת גשם שוטף, אימון הבוקר שתוכנן לקראת המשחק בוטל ובמקומו סיפרו בנבחרת ישראל כי ייערך אימון בתוך המלון בו שוהים אנדי הרצוג והשחקנים. לאחר ארוחת הצהרים יתקיים התדרוך הטקטי וההרכב יפורסם לפני ארוחת הערב. 

למרות הקשיים כתוצאה ממזג האוויר, בנבחרת עושים הכל כדי להכניס את השחקנים לאווירה הנדרשת לקראת משחק גורלי בקמפיין מוקדמות יורו 2020, בוודאי לאחר האכזבה ביום חמישי ב-1:1 ב"טוטו טרנר" נגד מקדוניה הצפונית, תוצאה שמשמעותה שתי נקודות קריטיות עבור ישראל במאבק על המקום השני בבית, כשהפסד הערב בסלובניה בהחלט עלול מבחינה תיאורטית לחסל את חלום יורו 2020 – לפחות דרך שלב המוקדמות. 

גורם בכיר בנבחרת ישראל אמר הבוקר: "נעשות שיחות כלליות של הצוות המקצועי עם השחקנים ושל השחקנים ביניהם במטרה להשאיר את הקמפיין הזה בחיים. המשימה ברורה, כי לכולם ברור מה המשמעות של הפסד". לראשונה בעידן האוסטרי, כלל לא תורגל ההרכב לקראת המשחק מכיוון שבאימון המסכם אתמול נוסו מספר מערכים לסיטואציות שונות שיכולות להתפתח במהלך המשחק. בנבחרת ביקרו את ההחלטה ואמרו: "רק הצוות המקצועי אולי יכול להבין את ההחלטה. הרצוג ואלון חזן אולי מנסים לשמור על דריכות ועניין".


זהבי והשחקנים. התאמנו במלון (אודי ציטיאט, לובליאנה)

כחלק משינויים אפשריים שעשויים להתבצע בהרכב, אתמול באימון שוחח הרצוג בקצרה עם דור פרץ והבהיר לו כי עדיין לא הוחלט על ההרכב הפותח. ערן זהבי שוחח עם המאמן הלאומי והבהיר לו הבוקר כי הוא לא יחמיץ את המשחק הערב עקב הפציעה באצבע רגלו השמאלית, אך טרם הוחלט מי ישחק לצדו והיכן, מכיוון שהרצוג גם עשוי לשנות מעט את עמדות השחקנים במטרה שמנור סולומון ואולי גם מואנס דאבור יזכו ליותר שטחים באגף ומשם יוכלו להרים כדורים. 

אגב, בעקבות מזג האוויר הסוער, בלובליאנה טוענים כי פחות מעשרת אלפיים צופים יגיעו למשחק הערב וזאת למרות שרק ביום שישי האחרון רשמה הנבחרת המקומית 0:2 על פולין, ניצחון על הנבחרת החזקה בבית שייתכן שאף הפך את סלובניה למועמדת המובילה לסיים במקום השני בבית.


סולומון, סבע ופרץ. השחקנים ממתינים לגלות מי יפתח (אודי ציטיאט, לובליאנה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי