הרצוג: "אנחנו לא מקצוענים". זהבי: "מהרגעים הקשים בקריירה"

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט

מאמן הנבחרת התקשה להסתיר את התסכול לאחר ה-3:2 הדרמטי בסלובניה: "איך אפשר לעשות טעויות כאלה בדקות כל כך קריטיות? אני לא מבין". הכוכב הודה: "זו הייתה אולי הזדמנות האחרונה בקריירה שלי". צפו

(גודל טקסט)
למרות מחצית שנייה נהדרת, נבחרת ישראל נוצחה הערב (שני) 3:2 בסלובניה משער דרמטי בדקה ה-90 וירדה למקום החמישי בבית ז' בתום שישה מחזורים. נאתכו וזהבי כבשו שערים יפים והפכו זמנית, אך המארחת ניצלה שגיאה גסה בהגנה והרחיקה את אנדי הרצוג מיורו 2020.

הרצוג היה נסער בסיום, התקשה להסתיר את התסכול והפנה אצבע מאשימה לעבר השחקנים: "איך אפשר לעשות טעויות כאלה בדקות כל כך קריטיות? איך אפשר להתפרק ככה? אני לא מבין את זה. אנחנו מדברים כל הזמן על העפלות וחלומות ואז אנחנו עושים טעויות טיפשיות כאלה שעולות לנו בשערים ואז אנחנו מפסידים. זה לא מצחיק יותר. השער השלישי היה נוראי. אנחנו לא מספיק מקצוענים. היה לנו משחק ממש טוב נגד נבחרת מאוד טובה, אבל שוב הפסדנו".


ערן זהבי, שהעלה את מאזנו לתשעה שערים בקמפיין, הוסיף: "נגמרו לי המילים. אני לא רוצה להאשים אף אחד. זה אחד הרגעים הקשרים בקריירה שלי. יכול להיות שזו הייתה ההזדמנות האחרונה שלי עם הנבחרת והרגשות מעורבים. לחצנו, שיחקנו כדורגל טוב והגענו למצבים, אבל פתאום מקבלים גול מכלום אחרי טעות קשה. כמו שכבר אמרתי, עד שלא נלמד להיות רעים, אנחנו לא נהיה שם. אנדי הרצוג נסער בצדק, אני באמין מבין אותו. אנחנו משחקים טוב תחתיו ונותנים את הכל. יש פה נבחרת של פייטרים, אבל איבדנו ריכוז ועשינו טעויות קטנות. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים".


על השער המדהים שהבקיע: "זה היה יכול להיות שער החלומות שיכול היה לקדם אותנו ליורו 2020, אבל פתאום הוא כבר לא שווה כלום. הבקעתי שער יפה והכל, אבל זה לא עזר לנבחרת ואין טעם להתעסק בו".




ערן זהבי (אודי ציטיאט, סלובניה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי