בית הלחמי: "לא המלצתי על מחליף, מכוון לצמרת בהפועל"

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | דני מרון

רגע לאחר שעזב את נבחרת העתודה, המאמן שזכה פעמיים באליפות אירופה בראיון: "צריך הפסקה קצרה מכדורסל". שחקניו: "הכל תלוי בהחלטות שיקבלו". הקהל של הפועל ת"א: "החלק הכי חשוב במועדון"

(גודל טקסט)

לאחר שפורסם כי אריאל בית הלחמי בחר לעזוב את תפקידו כמאמן נבחרת העתודה, אותו הוא מילא בשנתיים האחרונות וזכה פעמיים באליפות אירופה, מאמן הפועל תל אביב התראיין היום (רביעי) לתכנית הספורט של ה-103FM ושיתף את הסיבות שבגללן בחר לא להמשיך במשרה, המחשבות שלו על השחקנים שפיתח ועל מטרותיו עם האדומים.

העזיבה: "האמת שהודעתי לאיגוד כבר בשבוע שעבר, ורק היום זה פורסם. אימנתי את נבחרת העתודה שנתיים רצופות ולפני זה הייתי גם בנבחרת האולימפית. איפשהו הרגשתי צורך בחופש במהלך הקיץ. לנוח מעט בין העונות. האמת, התחברתי לסוג הזה של האימון".

מחליפו: "אני לא יודע מי יחליף אותי ולא המלצתי על אחד כזה. קטונתי מלתת המלצות למישהו. בשנים האחרונות המינויים היו ראויים מאוד ואני בטוח שהם ימצאו שוב מישהו מעולה".


"הרגשתי שאני צריך מעט מנוחה מכדורסל" (דני מרון)

הפסדים: "לא הסתכלתי על מה אני יכול להפסיד. אם הייתי מסתכל בצורה הזו, לא הייתי ממשיך אחרי הזכייה הראשונה, כי אז היה לי הכי הרבה להפסיד. שוקל נוסף שהיה לי היה הריכוז בהפועל תל אביב, אבל גם הרגשתי שאני צריך מנוחה מכדורסל. העבודה בנבחרת היא מאוד אינטנסיבית וזה בכלל לא פשוט. אם אני מסתכל על התמונה הכוללת נהניתי מאוד. השפעתי על הרבה שחקנים צעירים וזכיתי לחוויות שאני לא אשכח בחיים".

הנבחרת הבוגרת: "אם מסתכלים קדימה, אני חושב שבנבחרת הבוגרת יקצרו את הפירות בעוד שלוש או ארבע שנים, ותהיה נבחרת ממש טובה. אם אנחנו לא מדברים על דני אבדיה, ים מדר ויובל זוסמן, אני חושב שכל השאר יצטרכו לקבל החלטות נכונות בקריירה. מי שיקבל את ההזדמנות וייקח אותה, יצליח ללא קשר למספר הזרים שיש בקבוצות. יש לנו המון שחקנים שראויים לשחק בליגה הראשונה בכדורסל".

ציפיות בהפועל ת"א: "כמועדון גדול עם מסורת וקהל, אנחנו תמיד מכוונים למעלה. זה משהו שחייב להיות בכל מאמן שנמצא בקבוצה כזו. לפי הרושם שלי, הליגה השתפרה מאוד. אנחנו מכוונים לצמרת הגבוהה".


"מי שיקבל הזדמנות וייקח אותה – יצליח" (דני מרון)

אוהדי הקבוצה: "הקהל של הפועל ת"א הוא חלק הכי חשוב בקבוצה לדעתי. הם קהל באמת אדיר. כשאני בא כל יום לאולם הדרייב אין אני נזכר איך שהוא היה צבוע בכחול לבן בזמן אליפות אירופה, והיום אני מדמיין שאלו אוהדי הפועל תל אביב".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי