דולב חזיזה וסאן מנחם בסגל נבחרת ישראל

דולב חזיזה
דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

אנדי הרצוג פרסם את רשימת השחקנים לצמד המשחקים נגד אוסטריה ולטביה: זימוני בכורה לשחקני מכבי חיפה. טוואטחה, מיכה וביטון חזרו. כיאל וחמד הפצועים נותרו בחוץ ורק נציג אחד להפועל באר שבע

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל של אנדי הרצוג אמנם רשמה אכזבה בפגרת הנבחרות הקודמת כשסיימה רק בתיקו ביתי 1:1 נגד צפון מקדוניה ולאחר מכן רשמה הפסד אכזרי 3:2 בסלובניה, אך בנבחרת רוצים להיאחז בסיכוי שנותר להעפיל ליורו 2020. המאמן פרסם היום בצהריים (רביעי) את הסגל הרחב של הנבחרת לקראת צמד המשחקים הקרובים – נגד אוסטריה ביום חמישי הבא וכעבור חמישה ימים נגד לטביה בבית.
 
 

אריאל הרוש שומר על מקומו בסגל על אף שלא משחק בקבוצתו החדשה ואף רוצה להתיר את חוזהו, וכמוהו מואנס דאבור ששיחק עד עכשיו דקות ספורות במדי סביליה, במסגרת הליגה האירופית, וטרם נכלל בסגל הקבוצה במסגרת הליגה. טאלב טוואטחה, המגן השמאלי שהצטרף ללודוגורץ', חוזר לאחר שנעדר מצמד המשחקים האחרונים. ניר ביטון הבריא מהפציעה ונכלל גם הוא בסגל בעוד תומר חמד ובירם כיאל הפצועים ייעדרו.


למכבי חיפה שני נציגים בסגל, המגן השמאלי סאן מנחם והקשר דולב חזיזה שמציג יכולת נהדרת העונה ועבור השניים מדובר בזימון בכורה. להפועל באר שבע, מנגד, נציג אחד בלבד – הבלם לואי טאהא. לבית"ר ירושלים אין הפעם נציגים בנבחרת.



ערן זהבי חוגג. מה הוא מכין במשחקים שנותרו? (אודי ציטיאט, סלובניה)


שחקן העונה שעברה, דור מיכה, חוזר לסגל על אף שנעדר מהמשחק האחרון של מכבי ת"א בגלל פציעה. לאלופת המדינה יש ארבעה נציגים יחד עם דן גלזר, דור פרץ ויונתן כהן. מנגד, איתן טיבי, לא זכה לזימון על אף היכולת המעולה שהפגין לאחרונה, בעוד שאוראל דגני ורז שלמה, מהצד האדום, שלא ממש הבריקו לאחרונה – שומרים על מקומם.
 

מי שימשיך להוביל את הנבחרת הוא כמובן ערן זהבי, מלך שערי המוקדמות שרושם קמפיין נפלא לא פחות מתשעה שערים – יותר מכל אחד אחר. מעניין לראות האם מנור סולומון שנכלל כמובן בסגל וכבש אתמול שער ניצחון היסטורי בליגת האלופות, יקבל עוד הזדמנות בהרכב.


מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג יקיים מחר (חמישי) בבוקר מסיבת עיתונאים ברמת גן לקראת המשחק נגד נבחרת אוסטריה בווינה. בנבחרת הדפו את הביקורות על הזימונים ושמות השחקנים שהוזמנו או נותרו מחוץ לסגל, והבהירו: "מחר המאמן יוכל לענות על הסיבות וההחלטות לזימון הסגל שהוא באחריותו שלו ושל אלון חזן. יש עדיין מחזור משחקים בסוף השבוע, וייתכן שיהיו שינויים לכאן או לכאן".


טיבי. אם היה מוזמן, היה פותח בהרכב (אודי ציטיאט)
טיבי. אם היה מוזמן, היה פותח בהרכב (אודי ציטיאט)


על פי הרצוג, בכל עמדה יש מספר שחקנים. בסביבת המאמן הסבירו כי אם טיבי היה מוזמן, במעמדו הוא היא צריך להיות בהרכב הפותח. לקראת המשחק יבחר הצוות המקצועי את שלושת הבלמים מבין לואי טאהא, עבד חאתם אלחמיד, אוראל דגני וניר ביטון.


בנבחרת שיבחו את הזימון של דולב חזיזה ממכבי חיפה, שעל פי אנשי הנבחרת הוא הזימון הראוי ביותר. יצוין כי בתכנון הראשון היה אמור להיות מוזמן גבי קניקובסקי ממכבי נתניה, וברגע האחרון הועדף חזיזה. על עומרי בן הרוש נאמר כי הוא יכול לשמש גם כבלם וגם כמגן שמאלי, עמדה אותה ימלא טאלב טוואטחה, וסאן מנחם או יונתן כהן יוכלו לשמש כמחליפים.


הזימון של בלם הפועל תל אביב אוראל דגני, שהיה פצוע, הפתיע רבים. הערב לאחר שתתקיים שיחה עם הצוות הרפואי במתחם חודורוב תתברר חומרת פציעתו, כשבמועדון הבהירו כי דגני כשיר למשחק הקרוב בליגה נגד הפועל רעננה. בהתקפה, יוחלט רק באימונים באוסטריה מי מבין שון ויסמן או מואנס דאבור יפתחו בהרכב לצידו של ערן זהבי.
 

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ההתאחדות לכדורגל בישראל (@israel_football_association) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי