דגני יעבור בדיקת MRI, טיבי צפוי להצטרף לסגל הנבחרת

איתן טיבי, ירדן שועה
איתן טיבי, ירדן שועה | דני מרון

אנדי הרצוג אישר שבלם הפועל תל אביב יעבור בדיקה, ייתכן שיוחלף בהקדם בבלם מכבי תל אביב. המאמן גם סיפר שבין השחקנים שנמצאים במעקב נמצא שוער מכבי תל אביב, דניאל טננבאום

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תחל רשמית את הכנותיה לקראת המשחקים נגד אוסטריה ולטביה רק בשבוע הבא, לאחר סיום המחזור השישי בליגת העל כמובן, אבל הבוקר (חמישי) ערך המאמן הלאומי אנדי הרצוג את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש ובמהלכה, בין השאר, התייחס לסגל שזימן וגם לאלו שנותרו בחוץ, ביניהם איתן טיבי.

אלא שזמן קצר לאחר מסיבת העיתונאים ובהמשך לפרסום בספורט1 על כך שאוראל דגני מתקשה לשוב לאימונים, אישר מאמן הנבחרת כי בלם הפועל תל אביב יעבור היום MRI ואם יתברר כי הוא לא יהיה כשיר עד השבוע הבא ולא יוכל לעמוד לרשות הנבחרת, יהיה זה איתן טיבי שבכל זאת ימצא את עצמו בסגל.

הרצוג אמר על כך: "טיבי בלם מנוסה ואני סומך עליו. אם נצטרך, אזמין אותו בקרוב לנבחרת". מי שייעדר נגד אוסטריה עקב השעיה הוא דור פרץ, שהרצוג אמר שהוא ישוב להרכב נגד לטביה וכי הוא רואה בו כאחד השחקנים היחידים בנבחרת שיודע לצאת קדימה בצורה יצירתית ואלגנטית. על מקומו ב-11 יתחרו מספר שחקנים ונשקלת גם האופציה להעלות במקומו את דן גלזר.

שחקן נוסף של מכבי תל אביב שעשוי למצוא את עצמו בסגל הנבחרת בעתיד הוא דניאל טננבאום בן ה-24, השוער שהתאזרח כשהגיע ארצה מפלמנגו ובימים אלה אף משרת בצה"ל. הרצוג אמר שמדובר בשוער מצוין ושהוא בהחלט רואה אותו משתייך בעתיד לסגל.


דגני. יעבור בדיקת MRI ולאחר מכן תתקבל החלטה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי