גלזר תורגל בהרכב, הרצוג: "אוסטריה הנבחרת הטובה ביותר בבית"

אנדי הרצוג, ביברס נאתכו
אנדי הרצוג, ביברס נאתכו | אודי ציטיאט

מאמן נבחרת ישראל דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגורלי בארנסט האפל: "כנראה שהערנו אותם עם הניצחון בסמי עופר". נאתכו: "המשחק יהיה שונה ממה שהיה בחיפה". טוואטחה ישוב להגנה, וייסמן יחליף את דאבור

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל קיימה הערב (רביעי) את האימון המסכם באצטדיון ארנסט האפל בווינה לקראת המשחק נגד נבחרת אוסטריה מחר, שעתיים לאחר צאת יום כיפור. רוב השחקנים אכלו ארוחה קלה ויצאו לאימון.

הנבחרת קיימה אימון בן 60 דקות באצטדיון עליו לא שיחקו עדיין השחקנים הישראלים. הצוות המקצועי ערך תרגולים כלליים לאפשרויות שונות במהלך המשחק. כפי שפורסם כאן לראשונה, דן גלזר עשוי לפתוח בהרכב הראשון במקומו של דור פרץ. טאלב טוואטחה תורגל הערב בעמדת המגן השמאלי, וניר ביטון תורגל כבלם לצדם של אלחמיד ולואי טאהא. בחוד אמור לפתוח שון וייסמן במקומו של מונאס דאבור.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, לואי טאהא, ניר ביטון, עאבד חאתם אלחמיד, טאלב טוואטחה, דן גלזר, ביברס נאתכו, מנור סולומון, ערן זהבי, שון וייסמן.

גלזר. יפתח במקום דור פרץ (דני מרון)
גלזר. יפתח במקום דור פרץ (דני מרון)

בשל הפיגוע בגרמניה, המארגנים האוסטרים הגבירו את האבטחה סביב מלון הנבחרת וסביב האצטדיון, והודיעו שגם מחר תוגבר האבטחה בזמן המשחק. לפני האימון ערכו המאמן אנדי הרצוג והקפטן ביברס נאתכו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. הרצוג אמר: "אני מצפה שנהיה בכושר טוב. אוסטריה היא הטובה בבית הזה, אפילו יותר מפולין, אבל אנחנו באנו לכאן לעשות שלוש נקודות. בוודאי שאשמח אם ננצח. אני מאמן נבחרת ישראל".

על היריבה: "אוסטריה שיחקה ממש טוב במשחקים האחרונים. כנראה שהערנו אותם כשניצחנו בחיפה".


הרצוג. "לא חושב על העתיד שאולי יהיה לי באוסטריה" (אודי ציטיאט)

חולם על משרת מאמן הנבחרת האוסטרית: "אני מתרכז בעבודה המקצועית לקראת מחר ולא חושב על העתיד שאולי יהיה לי כאן באוסטריה. אני מאמן נבחרת ישראל ורוצה להצליח עם ישראל".

ההרכב בו יפתח: "יש לי התלבטויות לגבי מספר עמדות, ויש אופציות מגוונות כי מונאס דאבור מנוסה כאן למרות שהוא נמצא בתקופה קשה בקבוצתו. שון וייסמן בתקופה חמה עכשיו ועובד על המגרש. נבחרת ישראל רוצה להתקדם ולהימנע מספיגת שערים".


נאתכו. "בפולין עשינו טעויות שגמרו את המשחק" (אודי ציטיאט)

נאתכו אמר: "החבר'ה נראים בסדר אחרי הצום. אני מקווה שמחר בבוקר ניראה יותר מאוששים ומוכנים למשחק. המשחק מחר יהיה שונה מהמשחק בחיפה. אוסטריה בתקופה טובה ואנחנו נצטרך להתמודד עם החוזקות שלהם".

"אם נחזור על השגיאות שעשינו בסלובניה, כנראה שלא מגיע לנו לעלות", הוסיף קשר פרטיזן בלגרד, "אנחנו מאוד רוצים להעפיל ליורו וזו הישורת האחרונה. אנחנו באים מאוד מוכנים למשחק הזה ומאמינים שאנחנו יכולים להוציא תוצאה טובה".

המשחקים הקודמים בקמפיין: "בפולין עשינו טעויות שגמרו לנו את המשחק. אנחנו לא באים למשחק בווינה כדי להפסיד בכבוד. המשחק בסלובניה היה מהטובים שלנו בשנים האחרונות למרות ההפסד, ואני ממש מאמין שאנחנו יכולים לעשות כאן תוצאה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי