נבחרת ישראל נחתה, השחקנים התבקשו לענות על משוב

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט, וינה

במהלך הטיסה חזרה מאוסטריה, המאמן המנטלי מרקוס רוגן העביר שאלונים בו השחקנים התבקשו להציע רעיונות לשיפור ולשינוי. הרצוג מעוניין להישאר על הקווים, גורם בהתאחדות: "ההחלטה תלויה קודם כל בו"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נחתה היום (שישי) בשעות הצהריים בשדה התעופה בלוד ויצאה למלון בהרצליה לאחר מנוחה יתחילו בהכנות לקראת לטביה. כבר מחר בבוקר נבחרת ישראל תחל את ההכנות בשפיים לקראת המשחק בטוטו טרנר, אליו יוכל הקשר דור פרץ להיכלל בהרכב.

במהלך הטיסה לישראל, המאמן המנטלי מרקוס רוגן שאלון משוב בו התבקשו השחקנים מה עבד ולא עבד וגם הצעות לשינוי ושיפור תהליכים. בנוסף לכך, המאמן אנדי הרצוג קיים שיחות קצרות עם חלק מהשחקנים והעביר מסר למספר אנשים בהתאחדות לכדורגל כי הוא מעוניין להמשיך קדנציה נוספות והוביל את נבחרת ישראל גם במוקדמות מונדיאל 2022.

אך למרות רצונו של האוסטרי, עדיין ישנה אי ודאות כבדה שוררת בהתאחדות לכדורגל סביב זהות המאמן הלאומי שיעמוד על הקווים בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2022. המקום החמישי בו נמצאת כרגע נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2020 נתפס כאכזבה ענקית. האמירה הכללית הבוקר בנבחרת, בהכנות להמראה חזרה לישראל, הייתה: "הלכנו צעד אחורה. אין התקדמות ואין שום בשורה, צריך לקיים דיון להמשך הדרך".


מעוניין להוביל את נבחרת ישראל גם במוקדמות המונדיאל (אודי ציטיאט, וינה)

בהיעדר יו"ר התאחדות קבוע, הדיון הקרוב בוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל יתקיים כנראה ביום שלישי בעוד כשבוע וחצי, שבוע לאחר המשחק הקרוב נגד נבחרת לטביה. בפגישה, בה ישתתפו חברי הוועדה והמנהל הטכני וילי רוטנשטיינר, ידונו בנושא המקצועי של הנבחרת ומה הושג עד היום בקדנציה של אנדי הרצוג. נושא המשך דרכו של הרצוג כמאמן הלאומי למוקדמות המונדיאל יעלה אף הוא, מכיוון שהחוזה של האוסטרי אשר מסתיים בתחילת ינואר 2020 מצריך הודעה מוקדמת למאמן עד ה-1 בנובמבר בעוד שלושה שבועות.

בכל מקרה, נבחרת ישראל עשויה להשיג בסיום קמפיין המוקדמות הנוכחי כרטיס לפלייאוף העליה ליורו 2020 דרך ליגת האומות. אם ישראל תעפיל לפלייאוף, היא תשחק בחצי גמר וגמר במרץ 2020, כלומר תהיה מרחק שני ניצחונות מהעפלה ליורו. בחוזהו של אנדי הרצוג אמור האוסטרי לקבל הארכת חוזה עד מרץ אם ישראל תעפיל לפלייאוף.

הרצוג עם השחקנים. אמר כי הוא רוצה להמשיך ( HERBERT PFARRHOFER / Contributor)
הרצוג עם השחקנים. אמר כי הוא רוצה להמשיך ( HERBERT PFARRHOFER / Contributor)

הרצוג אומר בימים האחרונים כי הוא ממתין להחלטה של ההתאחדות לכדורגל, ומבחינתו הוא רוצה להמשיך לאמן את נבחרת ישראל. גורם בהתאחדות לכדורגל אמר: "המהלך הבא מאוד מורכב, ותלוי קודם כל ברצון של הרצוג להמשיך בשלב ראשון עד מרץ. אם נעלה למשחקי ליגת האומות, ההחלטה בנושא המאמן החדש או המשך דרכו של אנדי הרצוג מלחיצה ומורכבת, והיא כולה של הוועדה המקצועית ו-וילי רוטנשטיינר. כיום אי אפשר להגיד דברים ברורים בנושא המאמן הלאומי".

נבחרת ישראל תנחת לפנות ערב בשדה התעופה בלוד וכבר מחר בבוקר בבית הנבחרות בשפיים תקיים אימון ראשון לקראת המשחק ביום שלישי בבאר שבע נגד נבחרת לטביה, האחרונה בבית הישראלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי