זהבי דיבר על עתידו של הרצוג, דאבור: "לא אחד שמתייאש"

ערן זהבי, דיא סבע
ערן זהבי, דיא סבע | דני מרון

אחרי ה-1:3 של ישראל על לטביה, הכוכב הבהיר: "לא נצא בקמפיין להשארת המאמן, הדרך שלו מדברת בעד עצמה". על כך שכבש רק שער אחד: "זה יוציא ממני יותר במשחקים שנותרו". החלוץ התייחס למעמדו בסביליה

(גודל טקסט)
"אנחנו צריכים להיות מאושרים, ניצחנו בבית במשחק טוב מאוד שלנו והפנים כבר להתמודדות בטדי נגד פולין", כך סיכם הערב (שלישי) ערן זהבי את ה-1:3 על נבחרת לטביה באצטדיון טרנר במסגרת המחזור השמיני במוקדמות יורו 2020. הכוכב הסתפק בשער אחד והעלה את מאזנו ל-11 גולים בקמפיין, שניים יותר מארטיום דזיובה שניצב במקום השני בטבלת הכובשים.


זהבי התייחס להחמצות הרבות שלו ושל חבריו: "שיחקנו מאוד התקפי והגענו להרבה מצבים, אך הצלחנו לנצל רק את חלקם. מישהו ניגש אליי עכשיו ואמר 'אל תיראה כל כך מאוכזב'. אני עדיין בראש טבלת המבקיעים של המוקדמות ויש עוד שני משחקים. הייתי יכול לכבוד עוד, אבל אני מאושר מהגול וזה המצב. לפני המשחק הייתי אומר תודה על שער אחד. זה יהיה קשה וצמוד עד הסוף, אבל זה יוציא ממני יותר בהמשך".


על כך שהקהל קרא בשמו של המאמן אנדי הרצוג: "אם הוא רוצה להמשיך אתם תצטרכו לשאול אותו. אנחנו שמחים לשחק תחתיו וחושבים שהוא עושה עבודה טובה מאוד. אנחנו השחקנים לא רוצים לצאת בקמפיין להשארת המאמן, כי הדרך שלו מדברת בעד עצמה. הפסדנו משחקים במהלך הקמפיין וספגנו לא מעט שערים, אבל הצגנו לפרקים כדורגל טוב והתקפי ועשינו הרבה מאוד דברים טובים. הבנתם לבד מה אני חושב שצריך לקרות".


מואנס דאבור, שהבקיע צמד, הוסיף: "כמובן שהניצחון עוזר למצב הרוח שלנו. ידענו שהיינו יכולים להוציא קצת יותר באוסטריה ובאנו היום במטרה לנצח ולהבקיע כמה שיותר שערים. התוצאה לא משקפת, הגענו להמון מצבים וסבלנו מחוסר מזל. בסופו של דבר ניצחנו במשחק בית וזה תמיד חשוב ומשמעותי מבחינה מנטלית".


חשיבות השערים שכבש: "היה לי חשוב לתת הופעה טובה. גולים זה בונוס עבורי, אבל כמובן שהתגעגעתי לרשת ואני שמח מאוד שהצלחתי להבקיע. באמת שהתגעגעתי להרגשה הזו ואני מקווה מאוד שבמשחקים הבאים בסביליה אני אוכל לקחת חלק ולהיות חלק מרכזי בקבוצה. אני עובד קשה ואני לא אחד שמתייאש. אם ההזדמנות תגיע, אני אהיה שם. הגולים היו חשובים ועזרו לי למורל".



  התגעגע לרשת. מואנס דאבור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי