אנדי הרצוג: "מאמין שאני עושה בנבחרת ישראל עבודה טובה"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

מאמן הנבחרת אחרי ה-1:3 על לטביה במהלכו זכה לתשואות: "טוב לי עם השחקנים". על הניצחון: "עשינו עבודה פנטסטית". על אלמקייס שרשם בכורה: "עתידו לפניו". הסיכויים להעפיל ליורו: "היה חשוב שנחזור לקצב"

(גודל טקסט)
"אני מרוצה כי עשינו עבודה פנטסטית. המחצית הראשונה הייתה ממש טובה. במחצית השנייה לא הצלחנו לשמור על הקצב, היו לנו הזדמנויות שלא כבשנו בהן אבל בסוף הכי חשוב שההשגנו את שלוש הנקודות ונראינו בטוחים בעצמנו", כך סיכם הערב (שלישי) מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג, שזכה לתשואות מהקהל לאחר הניצחון 1:3 על לטביה במחזור השמיני במסגרת מוקדמות יורו 2020.


על עלאי אלמקייס שרשם הופעת בכורה במדי נבחרת ישראל: "ראיתי על המגרש, הוא מאוד חכם. יש לו עתיד בנבחרת. הוא יודע איך לעבוד קשה, הוא גם עושה את זה בגרמניה וזה מה שאני רוצה לראות בהמשך".


האם הוא רוצה להמשיך להאמן את נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות המונדיאל: "טוב לי עם השחקנים האלה, אני מנסה לשתול משהו בקבוצה. לפעמים אנחנו עושים טעויות אבל באופן כללי אני מאמין שאני עושה פה עבודה טובה. יש לי פגישה עם הוועדה ומשם נדע מה יקרה בהמשך".


על הסיכויים של נבחרת ישראל להעפיל ליורו 2020: יש לנו סיכוי לעלות דרך הפלייאוף, בגלל זה חשוב לנו לחזור לקצב ולהמשיך לשמור על חיוביות".



יעמוד על הקווים גם בקמפיין הבא? אנדי הרצוג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי