ארגנטינה נגד אורגוואי בבלומפילד: הפרטים על מכירת הכרטיסים

ליאו מסי
ליאו מסי | JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images

רוצים לראות את ליאו מסי מקרוב? קבוצת קומטק הודיעה כי בעוד יומיים (19:00) תצא לדרך המכירה, שתתבצע באמצעות אתר האינטרנט של החברה "לאן". הכרטיס הזול ביתר עבור אדם מבוגר: 195 ש"ח

(גודל טקסט)
חולמים לצפות מקרוב בליאו מסי? היום (ראשון) פורסם כי מכירת הכרטיסים למשחק הידידות בין נבחרת ארגנטינה לנבחרת אורגוואי, שייערך ב-18.11 בשעה 21:15 באצטדיון בלומפילד, תצא לדרך ביום שלישי בשעה 19:00 באתר "לאן".


כרטיס למבוגר למשחק יעמוד על 195 ש"ח ואילו כרטיס לילד יעלה 85 ש"ח. מחירי הקטגוריות הנוספות, שישתנו בהתאם לשערים השונים והמיקום באצטדיון, ינועו בין 280 ש"ח ל-830 ש"ח. יש לציין כי הרכישה תוגבל לארבעה כרטיסים לרוכש במטרה לנסות ולצמצם מקרים של ספסרות בכרטיסים ובכדי לאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות מהמשחק.


לצד מכירת הכרטיסים לקהל הרחב, דניאל בנעים וסילבן אדמס יקצו גם יציע מיוחד שיוקדש לילדי הפריפריות ועמותות ובראשן ילדי קבוצות הכדורגל של "מרכז פרס לשלום" – יהודים, מוסלמים ונוצרים המשחקים יחדיו, עבורם זו תהיה הגשמת חלום לראות מקרוב את כל הכוכבים הגדולים על כר הדשא.


בעלים ומנכ"ל קבוצת 'קומטק', דניאל בנעים אמר: "בעוד שבועיים בלבד יגיעו נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי למשחקן ההיסטורי בארץ ובו לראשונה יוכלו אוהדי הכדורגל הישראלים ליהנות מחוויה חד-פעמית. לצד מכירת הכרטיסים באצטדיון בלומפילד שבתל אביב-יפו, אנו נערכים לשידור חי של המשחק לכל בית בישראל ולעוד עשרות מדינות ברחבי העולם".


סילבן אדמס, איש העסקים והפילנתרופ הישראלי-קנדי, מסר: "הגעת נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי לישראל תעורר עניין רב בעולם. אני גאה להביא את המשחק לארץ יחד עם שותפי דניאל בנעים ואמשיך לפעול גם בהמשך להבאת אירועי ספורט ותרבות מהשורה הראשונה. כעת אוהדי הכדורגל הישראלים יזכו ליהנות מחגיגת כדורגל דרום אמריקאי אמיתית ברמות הגבוהות ביותר".

 
 

 

 בקרוב בישראל. ליאו מסי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי