מנחם יגיע לפתיחת אימוני הנבחרת ויעבור בדיקות

סאן מנחם
סאן מנחם | מאור אלקסלסי

ישראל מתחילה בהכנותיה לצמד משחקי הסיום במוקדמות יורו 2020. לפי ההערכות, המגן שנפצע אתמול במשחקה של מכבי חיפה יהיה כשיר לקראת פולין. גם טוואטחה ייבדק. לאחר המשחק בצפון מקדוניה תערך פגישה עם הרצוג

(גודל טקסט)

ליגת העל יוצאת לפגרה בת שלושה שבועות והפוקוס של אוהדי הכדורגל חוזר שוב לנבחרת ישראל שתתכנס הבוקר (שני) לקראת צמד המשחקים האחרונים במוקדמות יורו 2020, נגד פולין באצטדיון טדי בירושלים ביום שבת, ומשחק סיום הקמפיין בסקופיה נגד צפון מקדוניה.

הערב תקיים הנבחרת אימון ראשון בבית הנבחרות בשפיים ובו ייבדקו ע"י רופא נבחרת ישראל ד"ר מרק רוסנובסקי שני המגנים השמאליים הפצועים: טאלב טוואטחה ומגן מכבי חיפה, סאן מנחם, שנפצע אתמול והוחלף במהלך ניצחונה של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים. מנחם אמור להיבדק עוד קודם אצל הצוות הרפואי של הירוקים אם כי במועדון העריכו שיהיה כשיר להתייצב לאימונים. כזכור, רק אתמול פורסם מהסגל הבלם חאתם עבד אלחמיד שנפצע בשורות סלטיק. רק לאחר הבדיקות שיעברו המגנים יוחלט על ידי אנדי הרצוג את מי לזמן במקומם.

בשבוע הבא, לאחר שובה של נבחרת ישראל מהמשחק בצפון מקדוניה, מתוכננת פגישה של יו"ר ההתאחדות לכדורגל החדש, אורן חסון, יחד עם הוועדה המקצועית, עם המאמן אנדי הרצוג, וכן לקבל החלטה בנושא המשך דרכו של האוסטרי. הרצוג עצמו הבטיח תשובה ברורה לאחר שיתייעץ ויקבל החלטה משותפת עם בני משפחתו.


אנדי הרצוג (לירון מולדובן)

ישראל צפויה להעפיל למשחקי פלייאוף ליגת האומות (מרץ 2020) ובמצב שכזה הרצוג ימשיך בתפקידו. העל פי הבדיקות והנתונים של המאמן, אותם קיבל בימים האחרונים, היריבה שאמורה לפגוש את ישראל בפלייאוף, אם וכאשר, זו נבחרת איסלנד.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי