שלומי ברזל: "בסיטואציה הדינמית הזו, להתחייב לישראל זה מסוכן"

אצטדיון טדי ריק מקהל
אצטדיון טדי ריק מקהל | דני מרון

ראש מערך ההסברה של ההתאחדות דיבר ברדיו 103FM והסביר את המצב העדין: "כרגע המשחק מתקיים בישראל, אם אופ"א תחליט מחר שאי אפשר לקיים אותו כאן נמצא פיתרון. בשש שנים שלי בתפקיד אף משחק לא הועתק"

(גודל טקסט)

בהתאחדות לכדורגל ממתינים להחלטת אופ"א לגבי המשחק בין ישראל לפולין בשבת באצטדיון טדי, שכרגע עומד – קיומו או מיקומו – בסימן שאלה בשל המצב הביטחוני. ראש מערך ההסברה של ההתאחדות שלומי ברזל התראיין היום (שלישי) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM וניסה להסביר את המצב הקיים ולמה מצפים בגורמים כאן בארץ.

"אמת נכונה לשעתה, ונכון לעכשיו המשחק מתקיים בישראל", אמר ברזל, "אבל בסיטואציה המאוד דינמית במדינה, להתחייב לישראל זה מסוכן. המשחק נגד מונטנגרו ביום חמישי מתקיים בישראל, ואני נמצא כרגע בסמי עופר לשם העתקנו את המשחק של נבחרת הנשים נגד בוסניה, כך שאין סיבה להשתגע".

טווחי הטילים מגיעים לירושלים: "הטווחים נכונים לעכשיו, אנחנו כל הזמן בקשר עם פיקוד העורף ומערכת הביטחון, אופ"א והרשויות האחרות מגלות את זה בהבנה. אנחנו לא מעבירים את המשחק לשום מקום כרגע, נכון לשעה זו המשחקים מתקיימים במקומות שאמרנו שיתקיימו. אבל אני לא יודע מה יקרה מחר ולא יודע מה יחליטו. אם אופ"א תקבל מחר החלטה שאי אפשר לקיים את המשחקים בישראל נצטרך למצוא את הפיתרון לזה".

ברזל לצד הרצוג ונאתכו.
ברזל לצד הרצוג ונאתכו. "החשש הוא שיהיה קשה להחזיר את המשחקים הבאים לישראל" (דני מרון)

תגובת פולין לסערה: "עד עכשיו הפולנים מתנהגים בסדר גמור, מבחינתם אפשר לקיים משחק בטדי. הם מתוכננים לנחות ביום חמישי. בשש השנים שאני בהתאחדות היו לא מעט מצבים עדינים מבחינה ביטחונית ואף משחק לא הועתק מישראל. האם הם מבינים את ההבדל בין תל אביב לחיפה לירושלים? יש להם את מערכת האיתור שלהם, הם יודעים בדיוק איפה יורים כאן. הם לא ממהרים לבטל משחקים ויודעים מה המשמעויות של זה".

החשש שהמשחק לא יתקיים בישראל: "החשש הגדול הוא שברגע שמעתיקים משחקים, זה לא שאחרי שבוע מחזירים אותם. בדרך כלל זה לוקח זמן ולכן אנחנו מנסים להימנע מסיטואציה כזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי