בצל המצב הביטחוני: נבחרת הנשים הפסידה 3:1 לבוסניה

נבחרת הנשים
נבחרת הנשים | ההתאחדות לכדורגל

לאחר שהמשחק הוזז לאצטדיון סמי עופר, החניכות של בורנשטיין עדיין ללא ניצחון בקמפיין המוקדמות של יורו 2020. אפרים העניקה יתרון יקר למקומיות, אך שערים של קריישומוביץ', ספאסוייביץ' ואלקסיץ' הפכו

(גודל טקסט)

לאחר התיקו המאכזב נגד מלטה, נבחרת הנשים של ישראל הפסידה 3:1 היום (שלישי) לנבחרת בוסניה, במסגרת המחזור החמישי בשלב המוקדמות של יורו 2021. כעת, לחניכות של גבי בורנשטיין יש נקודה אחת בלבד, והן רחוקות מאוד מאיטליה ודנמרק המוליכות.

המשחק, שהועתק לאצטדיון סמי עופר בחיפה בשל המצב הביטחוני, התחיל בצורה טובה עבור השחקניות בלבן, שעלו ליתרון בדקה התשיעית משער נהדר של מור אפרים, החלוצה המובילה של הנבחרת. מהר מאוד האורחות השתלטו על כר הדשא, ובדקה ה-29 מצאו את הרשת של חניץ שוורץ, כסופיה קריישומוביץ' גברה על השוערת, לאחר איבוד כדור של קארין סנדל במרכז המגרש.

פחות מעשר דקת עברו, ומהפך הבוסני הושלם עם שער מבריק – הפעם זאת הייתה דיאנה ספאסוייביץ', ששיגרה בעיטה קשתית מ-25 מטרים ונעצרה רק ברשת של ישראל. במהלך המחצית השנייה המקומיות הרבו להחמיץ, כולל בעיטה לקורה של מיראן עוואד. בדקה ה-83 מריה אלקסיץ' חתמה את סיכויי החזרה של הישראליות עם שער קליל וקבעה את תוצאות הסיום.

אפרים. כבשה יתרון מהיר אך זה לא הספיק (ההתאחדות לכדורגל)
אפרים. כבשה יתרון מהיר אך זה לא הספיק (ההתאחדות לכדורגל)

הרכב נבחרת ישראל: חנית שוורץ, ליה ברקאי, שי שדה, שחר נקב, שירה אלינב (רוני שימריך 65), קארין סנדל, מיראן עוואד, קרן גור, עדן אביטל (נורה אבו שנהאב), שרון בק ומור אפרים (רחל שטיינשניידר 82).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי