הרצוג: "ראו את הבדל הרמות בין ליגת האלופות לשחקנים שלי"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

מאמן נבחרת ישראל הצביע על הפערים לעומת פולין, לאחר ההפסד 2:1: "אנחנו לא רגילים ללחץ שהם מפעילים, במחצית הראשונה פשוט חיכינו להם במקום ללחוץ". דאבור: "זה ידרבן אותנו להשתפר לקראת הפלייאוף"

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל רשמה הערב (שבת) הפסד ביתי ראשון לקמפיין מוקדמות יורו 2020, כשנכנעה 2:1 לנבחרת פולין שהייתה עדיפה בהרבה ורק העובדה שהיא לא הגיעה לכאן כשהיא חייבת לתת 100% מנעה ממנה לנצח בתוצאה גבוהה יותר. קו ההגנה של הנבחרת הפגין יכולת מאכזבת פעם נוספת ודווקא לאחר שדולב חזיזה נכנס במקום לואי טאהא הפצוע והמערך השתנה, הגיע שינוי לטובה ביכולת של הכחולים-לבנים.


לאחר המשחק, המאמן אנדי הרצוג נשאל האם ביכולתו לשפר את ההגנה עד הפלייאוף: "החצי הראשון היה מאכזב, לא הצלחנו להתמודד עם הלחץ שלהם. השחקנים שלנו לא רגילים לזה ולא הצליחו להחזיק בכדור. הם היו מרשימים וחזקים, ראו את הבדלי הרמות בין ליגת האלופות לשחקנים שלי. החצי השני היה טוב יותר, שינינו מערך אבל בסופו של דבר הפסדנו".

מה הוא לוקח להמשך: "נראה, עם דולב חזיזה, עילאי אלמקייס וסאן מנחם נראינו טוב יותר וזה מעודד. היו לנו רגעים טובים, מואנס דאבור עשה משחק מצוין היום נגד הגנה פולנית מצוינת. במחצית הראשונה אפשרנו להם יותר מדי מצבים, פשוט חיכינו להם במקום להפעיל לחץ על הכדור".


"ההפסד ידרבן אותנו לקראת הפלייאוף". דאבור (דני מרון)


מואנס דאבור
דיבר בסיום על ההשפעת השינוי במערך תוך כדי המשחק: "המחצית הראשונה הייתה שלילית ולא עשינו בה כלום. היינו מבוהלים עם הכדור, כשאתה לא פותח טוב נגד נבחרת טובה כזו, אתה מאבד את הביטחון והדברים הופכים ליותר קשים. במחצית שנייה המערך התאים יותר למשחק של היום, במערך השני עשינו משחקים טובים בעבר אבל היום זה פחות עבד, אבל החצי השני היה יותר חיובי, ניקח את הדברים האלה ונצטרך להשתפר הרבה בהמשך".


הפיזיות של פולין: "הם נבחרת סופר פיזית. יש להם שחקנים שבנויים חזק מאוד, אי אפשר להתווכח עם זה. שחקנים ברמה גבוהה ובטופ העולמי. אני מנסה לתת את כל כולי, אם זה בפיזיות ואם זה בכדורגל ובכל פעם שנצטרך את זה, אהיה שם. בפעם הבאה, אני מקווה שזה ייגמר בניצחון".


השפעת התוצאה לקראת הפלייאוף: "זה לא מוריד את המוטיבציה שלנו, להפך. זה מדרבן אותנו יותר כי ראינו שאנחנו פחות טובים מנבחרות כאלה ונצטרך להתעלות לאורך 90 דקות, רבע שעה טובה פה ושם לא תספיק. נעבור את המשחק של יום שלישי, שנהיה חיייבים להשתפר גם לקראתו וכולנו תקווה שבפלייאוף נצליח לעשות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי