"80 מיליון שקל של רמאות!" האזינו לקופמן מתפוצץ בשידור

אנדי הרצוג, ווילי רוטנשטיינר
אנדי הרצוג, ווילי רוטנשטיינר | עדי אבישי

הבונוסים להרצוג ורוטנשטיינר הרתיחו את מגיש תכנית הספורט של 103FM: "שני שרלטנים שגונבים דעת ונותנים להם בונוס מכסף של משלמי מיסים! לקחתם כסף ציבורי וזרקתם לפח!"

(גודל טקסט)

ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל, עלה הערב (ראשון) לראיון ב-103FM ובמהלכו דיבר על השלכות האירוע החמור שהתרחש אתמול בדקות הסיום של המשחק בין נבחרת ישראל לפולין, בהן פריצת אוהד לכר הדשא גרמה לפגיעה בשחקן פולני על ידי מאבטח.

בתחילת דבריו, ברזל אמר מה העונש הצפוי בעקבות האירוע: "קנס הוא דבר וודאי, המקרה יותר גרוע ממה שהיה נגד ספרד במשחק האחרון בקדנציה של אלישע לוי, כשאוהדים פרצו כדי להצטלם עם סרחיו ראמוס. פה זה קרה באמצע המשחק. לטעמי, השופט פירש את האירוע לא נכון והיה טיפה היסטרי בכך ששקל להוריד את השחקנים מכר הדשא. הפולנים, בהמשך לשבוע שבו היו מאוד פרו-ישראלים, היו בעד להמשיך את המשחק. תארו לכם שהיינו בסיטואציה שהמשחק מכריע לפולין ואנחנו מובילים ואז אירוע כזה קורה – הם היו יורדים מהמגרש תוך שנייה".

האם בהתאחדות הפיקו לקחים: "אי אפשר לסגור את המגרש הרמטית, אלא אם כן יוצרים יחס של סדרן לכל אוהד. בכל המקרים האחרונים שהיו, מדובר בבני נוער שעושים התערבויות ביציע מי מצליח לעבור את האבטחה. זה קורה לכל העולם, בין אם מדובר בילד או בחורה שרצה בעירום על המגרש. רק בעונה שעברה, שחקנים באנגליה הוכו על ידי אוהדים שהצליחו לרדת מהיציעים, כך שזה קורה גם בליגות הבכירות ביותר".

בהמשך השיחה, ויכוח סוער פרץ בין מנחה התכנית רון קופמן לברזל, בנוגע לתפקודו של הצוות המקצועי האוסטרי שניהל את קמפיין המוקדמות – המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר והמאמן אנדי הרצוג. האזינו לטענות הקשות שהוטחו מצד קופמן בהקלטה הבאה:


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי