מהפכה לקראת הפלייאוף: גולסה, מיכה, פרץ וקארצב עשויים לקבל זימון במרץ

דור מיכה
דור מיכה | עדי אבישי

בעקבות הכישלון בסיום הקמפיין, בנבחרת שוקלים לשנות גישה ולבחור את השחקנים הנמצאים בכושר המשחק הטוב ביותר. גורם בהתאחדות: "הנבחרת נמצאת בשפל חסר תקדים, נכון לעכשיו אין מועמדים להחלפתו של הרצוג"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל אמנם נעלה את קמפיין המוקדמות כבר ביום שלישי, אולם בהתאחדות טרם החלו בסיכום מקצועי והפקת לקחים מהקדנציה של ווילי רוטנשטיינר בעמדת המנהל הטכני והמאמן אנדי הרצוג. מי שאמורים לקבל החלטה לגבי עתידה המקצועי של נבחרת ישראל הם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון וראשי הוועדה המקצועית.

קולם של חסון והוועדה המקצועית טרם נשמע, אך על פי גורם בהתאחדות בקרוב מאוד תתקבל החלטה לגבי המשך דרכם של הצוות האוסטרי. בעקבות העלייה לפלייאוף חוזהו של הוארך באופן אוטומטי עד לאפריל 2020 כדי שיוכל לנהל את צמד המשחקים בחודש מרץ ומיד לאחר הפלייאוף תתקבל החלטה סופית לגבי עתידו של המאמן.

מבחינה מקצועית הרצוג צפוי לשנות את הגישה שלו לגבי זימון השחקנים ולצרף בחודש מרץ, רק שחקנים שיגיעו בכושר משחק. ישנה אכזבה גדולה מהשחקנים הוותיקים בסגל ושל מספק ליגיונרים ולא מן הנמנע כי מספר לא קטן של שחקנים שהיו בסגל באופן קבע, לא ייקחו חלק בפלייאוף.


צפוי לשנות גישה לקראת משחקי הפלייאוף. אנדי הרצוג (אודי ציטיאט)

יש עוד זמן עד המשחק וטרם נקבעו יריבותיהן האפשריות של ישראל, אבל כבר מוזכרים שמותיהם של אייל גולסה, דור מיכה, יונתן כהן מנור סולומון, דור פרץ, עדן קרצאב שון וייסמן כבסיס להרכב. בהתאחדות טוענים כי זה היה טעות לבסס את הסגל על ליגיונרים. בנוסף, בכוונת ההתאחדות היא לתת משקל גדול יותר לוועדה המקצועית בנושא הנבחרות השונות ולקיים פגישות צפופות יותר עם עם המנהל הטכני רוטנשטיינר ועם המאמן אנדי הרצוג.

גורם בסביבת ההתאחדות לכדורגל: "נכון לעכשיו אין מועמדים להחלפתו של אנדי הרצוג כי גם אלו שמקבלים החלטות אינם יודעים. הנבחרת הלאומית והכדורגל הישראלי נמצאים בשפל חסר תקדים וחובה לעצור לחפש מהלך שיעצור את הקטסטרופה".

מחר, ישתתפו ווילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג בכנס השנתי של ההתאחדות לכדורגל למאמנים בסמי עופר. ההרצאה תהיה של אנדי הרצוג בנושא תהיה של אנדי הרצוג פילוסופיית האימון. נושאים כמו פיתוח שיטות הגנה אזורים ואימון שוערים יהיו תחת ההרצאות של צוות האימון בנג'מין קוגל, מרקוס רוגאן, וקלאוס לינדנברגר.


ישוב לנבחרת ישראל? אייל גולסה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי