הנבחרת מתכוננת לפולין: "בטוחים בקבוצה שלנו, נצטרך לשחק חכם בחוץ"

עודד קטש
עודד קטש | אודי ציטיאט

החבורה של קטש צפויה לשחק מול 13 אלף צופים פולנים, במה שיהיה שיא כל הזמנים של המדינה. זלמנסון: "האווירה מצוינת, ננסה להגיע כמה שיותר מוכנים ורעבים". דניאל: "המשחק האחרון שלנו היה לפני שנה, זה מגוחך"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדורסל צפויה לפתוח מחר (חמישי) את מוקדמות יורובאסקט 2021 כשתתארח אצל פולין החזקה. המשחק ייערך באולם המקומי בגלביציה, שאמור להיות מלא בכ-13 אלף צופים, מה שעשוי להיות שיא כל הזמנים לקהל במשחק כדורסל בפולין.

עוד לפני פתיחת המשחק, הסנטר עידן זלמנסון סיפר את תחושותיו לקראת המשחק: "האווירה בנבחרת מצוינת. ננסה להגיע כמה שיותר מוכנים ורעבים ביומיים וחצי למשחק. יהיה קשה נגד פולין, השחקנים שלה מנוסים ואגרסיביים. נצטרך להתאים את עצמינו אליהם ובעיקר לשחק חכם באולם חוץ כזה".

כזכור, יפתח זיו ורומן סורקין נופו מהסגל הסופי ולא המריאו לפולין. כידוע, דני אבדיה וג'ייק כהן ייעדרו מהמשחק הראשון ויצטרפו לקרב מול רומניה בשני, שכן בשישי ייקחו חלק עם מכבי תל אביב במשחק היורוליג נגד ולנסיה. "בטוחים בקבוצה שלנו ובטוחים בניצחון שלנו. מקווים לחזור עם תוצאה טובה" סיכם זלמנסון.


זלמנסון. "בטוחים בקבוצה שלנו ובטוחים בניצחון שלנו" (אודי ציטיאט)

מנהל הנבחרת מוטי דניאל הוסיף: "כל הסקאוטינג על פולין התבסס למעשה על פעולות שלהם מהמשחקים שלהם מאליפות העולם וממשחק האימון שלנו מולם לפני כשנה וחצי. זה אותו מאמן ואותה שיטה, למרות שלפחות חצי מהשחקנים ששיחקו באליפות העולם לא יהיו עכשיו".

תחושות בקרב השחקנים: "נפגשנו לפני יומיים בסך הכל, עשינו כמה אימונים שמתבססים על אלמנטיים קבוצתיים שאנחנו רוצים לעשות. היום התחילו לדבר עם השחקנים על חלק מהשחקנים של היריבה מפולין. לא מסתכלים על קמפיין שמסתיים בעוד שנה, אלא רק על המשחק הקרוב.

"המשחק האחרון של הנבחרת היה לפני שנה וזה קצת מגוחך. עכשיו צריך להתרכז גם בצד ההגנתי וכי אי אפשר לבנות יותר מדי על תיאום. נקווה לטוב. אחרי שנסיים את המשחק מול הפולנים נתחיל לחשוב על רומניה".


"המשחק האחרון של הנבחרת היה לפני שנה וזה קצת מגוחך" (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי