רוטנשטיינר: "ברור שהמצב של זהבי וסבע בעייתי, אבל הכל יכול לקרות במשחק אחד"

ווילי רוטנשטיינר
ווילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט, וינה

המנהל הטכני של נבחרת ישראל ערך מסיבת עיתונאים והבהיר: "ההכנה מתקדמת בצורה טובה". פצועים: "אסור לנו להתעסק בהם". הביקורות שספג: "רק הופכות אותי לטוב יותר". העבודה בליגת האלופות: "למען הכדורגל הישראלי"

(גודל טקסט)

כחודש לפי משחקה של נבחרת ישראל אצל סקוטלנד במסגרת פלייאוף יורו 2020, המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים ובה התייחס למשחק הקרוב, כמו גם לתפקידו לאחר בנבחרת בו הוא נמצא כשנתיים.

"אני רוצה להודות להתאחדות כי אני חושב שאנחנו עושים הכנה מאוד מקצועית. קיבלנו שני ימי אימון במהלך התקופה של הליגה ואני רוצה להודות לכל הקבוצות" אמר רוטנשטיינר בפתח דבריו. "זה לא דבר נורמלי ולא קורה בכל מקום בעולם, אני מעריך את זה מאוד. אנחנו מתכוננים ובסיום ההכנה אנחנו רוצים לעשות משחק הכנה נגד הנבחרת הצעירה לפני שניסע לאנגליה להמשיך את ההכנות לפני סקוטלנד".

"ההכנה שלנו למשחק מתקדמת היטב עד כה. לפני המשחק נערוך אימון במתחם של מידלסבורו וזה יכין אותנו לקור שיהיה באצטדיון האמפדן פארק בסקוטלנד. אנחנו חייבים לשנות משהו בנבחרת. לא הצלחנו לנצח במשחקים האחרונים ולכן אנחנו חייבים לעשות שינוי מסוים בשביל לנצח את המשחק בסקוטלנד".


רוטנשטיינר והרצוג: "חייבים לעשות שינוי מסוים בשביל לנצח את המשחק בסקוטלנד" (אריאל שלום)

השחקנים הפצועים: "בדרך שבה אני מאמין, אסור להתעסק בשחקנים הפצועים. ברמת נבחרת צריך תמיד לעסוק בכל מי שנמצא, ואנחנו יכולים רק לקוות ולעזור לכל מי שלא נמצא. יש לי תחושה שכל השחקנים שמגיעים לנבחרת רוצים לעזור לה וזה מעודד אותי. בכל הקשור לפתרונות בהגנה ובהתקפה, זוהי העבודה של המאמן. ברור שהסיטואציה של ערן זהבי ודיא סבע היא נוראית ומאוד מסוכנת. יש להם קריירות ומשפחה והמצב שהם נמצאים בו מאוד בעייתי. אנחנו מנסים לעזור להם".

הביקורות שספג: "בכל פעם שהמבקרים כותבים עליי אני משתפר. אני נהיה יותר ויותר טוב מביקורת לביקורת. הדבר הכי חשוב לי כעת זה פיתוח המאמנים בישראל והשחקנים בנבחרת. יש כל כך הרבה דברים שצריך לשפר כאן שלפעמים אני לא יכול להיות גם שם וגם שם"

העבודה שקיבל במשחקי ליגת האלופות: "העבודה שלי היא מנהל טכני של ישראל והיא לקדם את הכדורגל הישראלי. כשאני מוזמן להשתתף במשחקי ליגת האלופות של אופ"א זה חיוני מאוד לקידום הכדורגל הישראלי. אני פוגש אנשים מעולם כדורגל, כמו גארת' סאות'גייט ורוברטו מרטינס ולוקח רעיונות לטובת הכדורגל בישראל".


דאבור. לא ייקח חלק במשחק הנבחרת (דני מרון)

שחקני ההגנה: "כרגע אין לנו שחקן הגנה אחד שמשחק באחת מחמשת הליגות בעולם, אבל יש לנו כמה מנוסים מהכדורגל הישראלי. מי שמשחק באופן קבוע בליגת העל הוא גם מתאים מבחינתי וחשוב שנעשה את השילוב הנכון בין הוותיקים והצעירים".

משחק לקראת סקוטלנד: "אנחנו רוצים להפתיע את סקוטלנד ולהתכונן הכי טוב. אנחנו חייבים לבחור את השחקנים הטובים ביותר למשחק ולהיערך למשחק לא רק פיזית, אלא גם מנטלית. ניסינו לבדוק מדוע אנחנו לא מנצחים כמעט בחוץ וניתחנו הרבה מצבים. במשחק אחד הכל יכול לקרות. תמיד צריך לחפש רעיונות חדשים וזה בדיוק מה שאנחנו מתכוונים לעשות זאת לקראת סקוטלנד"

הגישה בישראל: "מעולם לא ראיתי אנשים שמבקשים ורוצים את הצלחת הנבחרת שלהם כמו שראיתי בישראל. כשאני רואה את הסיטואציה שבה נמצאים זהבי וסבע, אני מבין שהגישה של השחקנים מוכיחה שהם יגיעו למשחק בסקוטלנד מוכנים במאת האחוזים".


זהבי וסבע. "ברור שהסיטואציה שבה הם נמצאים היא בעייתית" (אודי ציטיאט)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי