הוועדה הרפואית קבעה: אין צורך בצעדים מחמירים לקראת סקוטלנד

שחקני נבחרת ישראל, אנדי הרצוג
שחקני נבחרת ישראל, אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

לאחר פגישה מיוחדת של ההתאחדות בנושא נגיף הקורונה, הוחלט כי בשלב זה יש להיצמד להוראות משרד הבריאות בלבד. וגם: כהונתו של תובע ההתאחדות ניר רשף, הוארכה לשלוש שנים נוספות

(גודל טקסט)

הוועדה הרפואית של ההתאחדות לכדורגל התכנסה היום (רביעי) ודנה בנושא נגיף הקורונה, לקראת ההכנות של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד. הוועדה המליצה בשלב זה להיצמד להוראות משרד הבריאות, לרכוש מסיכות וחומרי חיטוי לשמירה על היגיינה יתרה וכן על שימוש בבקבוקי מים אישיים. אין צורך כרגע, כך קבעה הוועדה, בצעדים מחמירים מאלה והנושא ייבחן בהתאם להתפתחויות.

היו"ר אורן חסון ציין בישיבה כי ההתאחדות לכדורגל העמידה לטובת הנבחרת הלאומית את כל התנאים הטובים ביותר לקראת המשחק נגד סקוטלנד בפלייאוף היורו. הנושא כולל ימי אימונים ביטול מחזור ליגה אחד ותגבור המערך המקצועי.

בנושא אחר, יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר, שינו זוארץ שהתפטר מתפקידו והוחלף על ידי אורן חסון נענה לפנייתו של חסון ויעבוד באגף הטכני של ההתאחדות לכדורגל. כהונת תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, הוארכה לשלוש שנים נוספות (סה"כ 10 שנים). לאחר השנה התשיעית תצא ההתאחדות בהליך איתור לתפקיד, כדי להבטיח חפיפה אפקטיבית. הנושא אושר פה אחד.





יעבוד באגף הטכני של ההתאחדות. שינו זוארץ (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי