אם המשחק בין סקוטלנד לישראל יתקיים, הוא ייערך ללא קהל

שרן ייני, ערן זהבי
שרן ייני, ערן זהבי | אודי ציטיאט

בעקבות החשש הגדול מהתפשטות נגיף הקורונה, הסקוטים הכריזו על איסור התקהלות של יותר מ-500 אנשים. וילי רוטנשטיינר: "ההכנות אינן אידיאליות בלשון המעטה, אבל הטיפול בווירוס חשוב יותר מכדורגל"

(גודל טקסט)

ביום שלישי הקרוב אופ"א צפויה להחליט על עתיד הכדורגל, כשבמוקד – מעבר לליגה האירופית ולליגת האלופות – ישנה אי ודאות לגבי יורו 2020 שעשוי להידחות בשנה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ברחבי אירופה, כך שנכון לרגע זה גם קיום המשחק בין סקוטלנד לישראל בחצי גמר פלייאוף העלייה לטורניר נמצא בספק גדול.

גם אם ההתמודדות בגלאזגו כן תיערך בסופו של דבר, הסקוטים הודיעו היום (חמישי) על איסור התקהלויות של יותר מ-500 אנשים והמשמעות היא שהמשחק החשוב באצטדיון האמפדן פארק ב-26 בחודש מארס יתקיים בכל מקרה בדלתיים סגורות.

וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של נבחרת ישראל, התייחס לסוגיה הבוערת: "לתחושתי, המשחק עם סקוטלנד יתקיים כמתוכנן אך להערכתי הוא יהיה ללא קהל. אני יודע היטב מה קורה בעולם ובוודאי באירופה, אך זה לא תפקידי להפחיד אנשים. אני מודה שההכנות אינן אידיאליות בלשון המעטה והנסיבות השתנו. עם זאת, הטיפול בנגיף הקורונה ומניעת ההתפשטות שלו חשובים יותר מהכדורגל העולמי כרגע. כולנו מתמודדים עם אותה בעיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי