"לא בטוח שהרצוג יישאר, גם אם רוטנשטיינר ימשיך"

ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג
ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

שלומי ברזל דיבר ברדיו 103FM על עתידו של המנהל הטכני של נבחרות ישראל: "הצדדים צריכים לשאול מה הם יכולים להשיג. אם חלילה יעזוב, לא תשמעו עליו דברים רעים". וגם: כמה צפוי להרוויח המאמן הבא?

(גודל טקסט)

משבר הקורונה זנח את קמפיין הנבחרות הצידה ועדיין לא ברור מתי יתקיים משחקה של ישראל נגד סקוטלנד בפלייאוף היורו. אולם, בנבחרת ממשיכים לעבוד ובקרוב צפויה להתקבל החלטה בנושא המאמן אנדי הרצוג והמנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר. היום (שני) בשעות הערב, דובר ההתאחדות שלומי ברזל, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM על נושא זה וסיפר מה דעתו על הקמפיין האוסטרי המשותף עד כה.


עתידו של רוטנשטיינר
: "ההסתכלות כעת היא על החוזה לשנתיים הבאות שלו. אני חושב ששני הצדדים צריכים לשאול את עצמם מה הם רוצים להשיג ומה אפשר להשיג בשל המשבר הנוכחי וכל אחד יעשה את החישובים שלו. אם חלילה ניפרד, אף אחד לא ישמע דברים רעים על רוטנשטיינר".

"המטרה היא בשבועיים או השלושה הקרובים הוא לסגור את כל הנושא של ווילי רוטנשטיינר. הוא סיפר לא פעם כי הרצוג הוא זה שצריך לאמן את הנבחרת בפלייאוף היורו ובקמפיין ליגת האומות הקרוב, לכן אם ימשיך צריך לראות קודם לכן מה קורה עם הרצוג".

אז זה אומר שאם רוטנשטיינר ימשיך, אז אוטומטית גם הרצוג: לא בהכרח, בשנתיים שהוא עובד בהתאחדות לכדורגל, הדברים היו מאוד ברורים. רוטנשטיינר המליץ על מאמן לוועדה המקצועית והם מעבירים את המאמן שלהם בהתאחדות לכדורגל. חשוב לציין כי הוא מעולם לא הציב אולטימטום".


"הוא מעולם לא הציב אולטימטום". ווילי רוטנשטיינר (אודי ציטיאט, סקופיה)

אתה מאשר שהמאמן הבא של הנבחרת לא ירווח יותר מ-220 אלף יורו בשנה: "אני לא יודע כזה דבר, אבל זה נשמע לי כמו סכום הגיוני לאיך שאנחנו עובדים עכשיו. בתפקיד מאמן נבחרת ישראל ישראלים נכשלו יותר מזרים. זה נכון שמאמן ישראלי הוביל אותנו להצלחה הכי גדולה שלנו, אבל הרצוג למשל שקוטלים אותו ללא הרף, כן הגיע לפלייאוף".

מגנים על שני האוסטרים בצורה מוגזמת: "אני מציע לכם לשאול מה דעתם של השחקנים על הרצוג. באמת לא יעניין אותי באיזה דרך נעלה ליורו, אם זה דרך המוקדמות או ליגת האומות".

"הגיוני שהמאמן הבא ירוויח 220 אלף יורו בשנה". אנדי הרצוג (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי