משחק הפלייאוף בין סקוטלנד לישראל ייערך ב-8 באוקטובר

זהבי, כיאל, דאבור
זהבי, כיאל, דאבור | אודי ציטיאט

בנוסף להחלטת אופ"א בנוגע לתחרויות המועדונים, נקבעו גם התאריכים לקרב העלייה ליורו שנדחה פעמיים בחודשים האחרונים ולליגת האומות, שתשוחק במועדים המקוריים של פגרות הנבחרות

(גודל טקסט)

אחרי תקופה ארוכה של חוסר וודאות, היום (רביעי) אופ"א סוף סוף הודיעה על התאריכים בהם יחודשו ליגת האלופות והליגה האירופית, אך גם אוהדי הכדורגל בישראל קיבלו בשורה חשובה: ההתאחדות האירופית קבעה תאריך למשחקה של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד במסגרת פלייאוף העלייה ליורו, שייערך ב-8 באוקטובר.

כזכור, המשחק בו יתארחו הכחולים-לבנים בהאמפדן פארק שבעיר גלזגו היה אמור להתקיים בסוף חודש מרץ האחרון, אולם נדחה בשל פריצת מגיפת הקורונה ובהמשך גם המועד השני שנקבע לחודש הנוכחי הוזז לזמן לא ידוע. כעת, כאמור, נבחר התאריך החדש. במקרה שהנבחרת תעבור את הסקוטים, היא תתארח אצל המנצחת בין סרביה לנורבגיה ב-12 בנובמבר, בקרב ישיר על העלייה ליורו.

אופ"א פרסמה את התאריכים בהם יתקיים יורו 2021 (שישודר בחבילת הערוצים של ספורט1), שלמעשה נותרו זהים למה שתוכנן בקיץ הנוכחי. הטורניר ייפתח ב-12 ביוני ויסתיים ב-11 ביולי. אם הנבחרת תעשה היסטוריה ותעפיל ליורו, היא תשובץ בבית 4 יחד עם אנגליה, קרואטיה וצ'כיה.

בנוסף, נחשפו גם התאריכים למשחקי ליגת האומות שיתקיימו במועדים המקוריים של פגרות הנבחרות. גם במסגרת הזו ישראל שובצה יחד עם סקוטלנד, בנוסף לסלובקיה וצ'כיה. המשחקים ייערכו במועדים הבאים:
3/4/5 ו-6/7/8 בספטמבר
10/11 ו-13/14 באוקטובר
ו-14/15 ו-17/18 בנובמבר

דאבור בביקור האחרון של הנבחרת בסקוטלנד (אודי ציטיאט, גלזגו)
דאבור בביקור האחרון של הנבחרת בסקוטלנד (אודי ציטיאט, גלזגו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי