"אם אני נותן לרוטנשטיינר פיצוי של שנה, מה עשיתי בזה שנפרדתי ממנו?"

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

שלומי ברזל, ראש אגף ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו של המנהל המקצועי של הנבחרת: "אורן חסון דיבר על עניין אחד המרכזי - וזה הכסף". וגם: הרצוג יעזוב?

(גודל טקסט)

שלומי ברזל, ראש אגף ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והגיב לאפשרות שהמנהל המקצועי של נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר, יסיים את תפקידו – וטען כי זה נובע מבעיה כספית.

עתידו של ורוטנשטיינר: "העניינים מתנהלים בצורה מאוד מאוד מדודה. עזבו אותי מבכירים עלומי שם, לא זוכר ששמעתם מישהו מתוך ההתאחדות הכדורגל אומר שהוא לא רוצה את וילי או אנדי. אבי לוזון? זכותו להגיד מה שהוא רוצה, אבל כיום הוא לא עונה להגדרה בכיר בהתאחדות לכדורגל. הוא מוביל דעה, יש לו המון זכויות והוא לא מסתיר את דעתו לעולם. אורן חסון דיבר על עניין אחד המרכזי – וזה הכסף, האם אנחנו יכולים לעמוד בשכרו".

ההצעה הכספית שהוגשה לרוטנשטיינר: "אין שום אמירה מצד אורן חסון לשלוח אותם הביתה, אנחנו עוד לא שם. האם יהיה מישהו אחר כבר בסקוטלנד? אני ממש לא יודע. נניח שרוטנשטיינר יגיע למסקנה שהוא לא רוצה להיות כאן וידרוש פיצוי לשנה, אז אם אני נותן לו פיצוי של שנה, מה עשיתי בזה שנפרדתי ממנו? זה מעל שלושה מיליון שקלים. ייאמר לזכות וילי, הוא תמיד תפס את עצמו על תקן ממליץ בתקן המקצועי ומעולם לא הציג אולטימטום על מועמד כזה או אחר, גם לגבי אנדי הרצוג. עמדתו הייתה שאנדי צריך להמשיך".

על אנדי הרצוג: "אני מגדיר את זה אחרת מכם, הרי אם אני אגיד חצי גמר ליגת האומות אתם תקפצו. עם כל הכבוד, בנבחרת ישראל היו מאמנים מעוטרים מכאן ועד הודעה חדשה ולא עלינו מאז 1970. אז הביאו 16 נקודות ולא הגענו למונדיאל או יורו, זה אותו דבר. אני אומר שוב, רצים המון המון שמות. בין אם זה מטעם האנשים בעצמם או מטעם מקורבים כאלה ואחרים, אני חושב שכל עוד לא נגמר הסיפור עם אנדי ועדיין לא שמענו ממנו שהוא לא רוצה לאמן את נבחרת ישראל- ואני מזכיר לכם ששלחו אותו הביתה בפברואר ואנחנו ביוני, אני מציע לחכות. יכול להיות שהוא יבואו יגיד שהוא קיבל הצעה מעניינת באוסטריה והוא לא מוכן לקחת את הסיכון. הרי אם הוא לוקח את ליגת האומות, הוא יכול למצוא את עצמו בדצמבר בלי עבודה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי