בהתאחדות נפרדו מיילה חוס: "משאיר מורשת שתסייע לפתח את הענף"

שנתיים מוצלחות. יילה חוס | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות סיים את תפקידו: "אהיה שגריר טוב למדינה ולכדורגל הישראלי". בוני גינצבורג: "תודה על מסע מדהים"

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל נפרדה היום (רביעי) מיילה חוס, המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, אחרי שנתיים בתפקיד. תחת ניהולו של ההולנדי, הנבחרות הצעירות רשמו הישגים נאים, בראשם סגנות אליפות אירופה לנוער בקיץ האחרון.

"לא קל לי לעזוב את ישראל, בעיקר בגלל האנשים הנפלאים שהיכרתי כאן. מה שעשינו בשנתיים האחרונות – בניית פילוסופיה לגילים הצעירים ולנבחרות, ההישגים – יכול ואני מאמין יימשך גם בעתיד. לא אשכח את מה שתרמתם לי כמאמן וכאדם. אהיה שגריר טוב למדינה ולכדורגל הישראלי", אמר חוס בדברי הפרידה.

יילה חוס, המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות של ישראל
שנתיים מוצלחות. יילה חוס | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "אני מודה ליילה על התרומה הייחודית שלו לקידום הכדורגל הישראלי. הישגים גדולים נרשמו בהובלתו – סגנות אליפות אירופה לנוער, העפלה לאליפות אירופה עד גיל 21 – והוא משאיר לנו מורשת, דרך וידע שיסייעו לנו להמשיך לפתח את הכדורגל שלנו. יש לנו עכשיו חבר טוב נוסף באופ"א, אדם שידבר בשבחו של הכדורגל הישראלי ויעזור לקדם אותו גם בתפקידו החדש".

בוני גינצבורג, המשנה למנהל הטכני: "כל אנשי ונשות המחלקה הטכנית מודים לך יילה על מסע מדהים, על למידה ועל הכלים שהענקת לנו. עשית עבורנו המון ונהנינו מכל רגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי