נבחרת הנוער החלה את שלב העילית עם 1:1 נגד המארחת פולין

play
שער, בישול ומשחק מצוין. לוגסי | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 20.3 07:32

סגנית אלופת אירופה נקלעה לפיגור מוקדם, רן בנימין (25) איזן בנגיחה וקבע חלוקת נקודות. 1:1 גם לנבחרת הנערים של גדי ברומר מול בוסניה

(גודל טקסט)

פחות משנה אחרי שנבחרת הנוער של ישראל העפילה עד לגמר אליפות אירופה שם היא הפסידה לאנגליה, היום (רביעי) הנבחרת הנוכחית המשיכה בניסיון לעלות לאליפות שתתקיים בקיץ במלטה והחלה את שלב העילית שנערך בפולין ב-1:1 מול הנבחרת המארחת.

ישראל צלחה בית מוקדמות שכלל את קרואטיה, פינלנד ואיי פארו והיום החלה את דרכה בבית ו' בשלב העילית עם משחק נגד פולין. אופיר חיים ושחקניו נקלעו לפיגור בדקה העשירית מנגיחה של פיליפ קופרסקי, אבל כעבור רבע שעה הצליח רן בנימין מהפועל תל אביב לנגוח לרשת גם כן ובכך נקבעה תוצאת המשחק.

כידוע האליפות בקיץ 2022 הייתה של שנתון 2003 וזו הנוכחית היא של שנתון 2004. יחד עם זאת, בנבחרת יש היום כמה ילידי 2004 ששיחקו גם באליפות הקודמת. את משחקי הבית שנערכים כולם בפולין פתחה נבחרת סרביה עם 0:1 על לטביה והנבחרת שבסיום התחרות תסיים בראשות הבית, תעפיל ליורו 2023. סרביה היא יריבתה הבאה של ישראל בשלב העילית, משחק שייערך בשבת בצהריים.

הרכב נבחרת ישראל: אופק מליקה, נועם בן הרוש, דניס קוליקוב, שביט אלגבי, עילי פיינגולד, רוי נאווי, רן בנימין, תאי עבד, ענאן חלאיילה, אריאל לוגסי, עידן טוקלומטי.

אריאל לוגסי שחקן נבחרת הנוער של ישראל
שער, בישול ומשחק מצוין. לוגסי | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

מהלך המשחק

דקה 10: גול! הפולנים הגביהו קרן לפינה הרחוקה, פיליפ קופרסקי נגח, הכדור פגע בשוער הישראלי אופק מליקה ונכנס. 0:1 לפולין.

דקה 25: גול! אריאל לוגסי הגביה לרחבה, רן בנימין התרומם נהדר ונגח לפינה הרחוקה את ה-1:1 של ישראל.

שחקן נבחרת הנערים של ישראל, עידו עולי
גם נבחרת הנערים פתחה קמפיין. עידו עולי | אימג'בנק GettyImages, Christof Koepsel

היום יצא לדרך גם שלב העילית במוקדמות אליפות אירופה לנערים (U17, שנתון 2006). ישראל משחקת בבית א' שמתקיים בסרביה והיא החלה את דרכה עם 1:1 נגד בוסניה. שתי הנבחרות הנוספות בבית הן סרביה ובלארוס, שנפגשו היום גם כן ובסיום הפתיעה בלארוס עם ניצחון 1:2. הראשונה תעלה אוטומטית ליורו 2023, השנייה תעפיל אם תהיה בין 7 הסגניות הטובות ביותר. הטורניר יתקיים בהונגריה במאי.

נבחרתו של גדי ברומר נקלעה לפיגור בדקה ה-38 משער של הקשר סאמר ספאחיץ', פנדל מוצלח של סעיד אבו פרחי החזיר את ישראל למשחק בדקה ה-66.