"מנור סלומון לא היה מנהיג והוא גם לא יכול להיות מנהיג"

נקודה משש מול קוסובו ושוויץ ("בניון וחזן טעו יותר מכולם"), המשך הקמפיין ("לא בטוח שננצח את אנדורה") והאכזבה מהשחקנים ("רבים הוכיחו שמקומם לא בנבחרת"). שלמה שרף יורה, ומייעץ לברק בכר

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל פתחה את קמפיין מוקדמות יורו 2024 עם תיקו ביתי מול קוסובו ותבוסה צפויה בחוץ מול שוויץ. מי שלא אהב את היכולת בשני המשחקים הוא מאמן העבר, שלמה שרף, שהתראיין בתוכנית הספורט של 103FM והעביר ביקורת חריפה על השחקנים והצות המקצועי.

האזינו לדברים

שרף פתח את דבריו והפנה אצבע מאשימה: "אכזבה גדולה. מה אפשר להגיד על זה, מה? התיקו נגד קוסובו לא היה בתוכניות. קוסובו היא לא קבוצה שאפשר לאבד מולה נקודות בבית. התיקו הזה הוא הפסד בשבילי. אנדורה המסכנה הצליחה לחלץ נגדה נקודה. בסך הכל הנבחרת שלנו מאוד איכזבה אותי. מי שטעה יותר מכולם הם יוסי בניון ואלון חזן, שהאמינו בצעירים שהם יכולים לקחת את הנבחרת הזאת קדימה, ובינתיים זה נראה רע מאוד. חוץ מרבע שעה של שגיב יחזקאל שמצא חן בעיניי ויש לו מקום בנבחרת ולא רק בקאדר, הוא היה נקודת אור יחידה, כולם איכזבו אותי. הצעירים מקבלים את חולצת הנבחרת מהר מידי".

שרף ביקר גם את מנור סולומון: "לבוא ולהפיל על מנור להיות המנהיג של הנבחרת – הוא לא היה מנהיג והוא לא יכול להיות מנהיג. צריכים להוריד ממנו מהר את ענין המנהיגות. אנחנו מפגרים אחרי השוויצרים והאירופאים בכל מה שקשור לחוסן הגופני. ראיתם את המהירות והכוח הפיזי, לא הצלחנו פעם אחת לגבור עליהם. הם קיפלו אותנו. סולומון שנחשב לשחקן מהיר, הוא לא הצליח פעם אחת לעבור שחקן או לייצר מצב לשער. משחק הנבחרת כקבצה היה רע מאוד. חזן עלה עם שלושה קשרים יותר הגנתיים. במחצית השנייה הוא כבר שינה עם שניים יותר התקפיים, וזה גם לא הלך. שום דבר לא הלך. יש בעיה ידועה בהגנה שהיא לא מספיק טובה, ותוסיף לזה את הכושר הירוד של דסה וחזיזה, כולם היו חלשים מאוד ואף אחד לא בלט".

שון וייסמן | ברני ארדוב

על המשך הקמפיין והסיכויים של הנבחרת, אמר שרף: "יש לנו עוד שמונה משחקים ולך תדע באיזה כושר הם יגיעו למשחקים הבאים. רביעייה מול אנדורה? לא בטוח. אני לא בטוח שאנחנו מנצחים אותם בקלות, לאור היכולת שראיתי בשני המשחקים האחרונים, אלא אם תהיה תפנית חדה ופתאום יזמינו שחקנים אחרים. השחקנים האלה, רבים מהם, הוכיחו שמקומם לא בנבחרת. תאי בריבו ושון וייסמן – הם איכזבו אותי וקיבלו קרדיט גדול מידי, מהר מידי. בנו אותם ככוכבים מהר מידי. דיברו עליהם כאילו הם הדבר הבא והם מאכזבים בגדול. כולם איכזבו אותי בשני המשחקים האלה, כולל מנור סולומון".

על עתידו של ברק בכר שכידוע מחזיק בהצעה מפתה מהכוכב האדום בלגרד: "לפי דעתי הוא צריך ללכת. הוא מיצה את עצמו במכבי חיפה, והוא חייב לצאת החוצה. אם יש לו הזדמנות, זה לא דבר של מה בכך ואני מציע לו ללכת".

היעד הבא, בלגרד? ברק בכר | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי