"החלק העיקרי בסנסציה של נבחרת הנוער שייך לשחקנים הערבים"

בעולם הערבי מתגאים בהישג של "חלאילי, שיבלי, סלמן ואחרים", ומאמן נבחרת פלסטין סמיר עיסא בטוח: "הם עתיד הכדורגל במגזר"

(גודל טקסט)

המסע ההיסטורי של נבחרת הנוער באליפות העולם עד גיל 20 ממשיך לעורר הדים בחברה הערבית, שם מייחסים את ההצלחה בעיקר לענאן חלאילי, חמזה שיבלי ואחמד סלמן – שלושת הנציגים של המגזר הערבי בסגל הישראלי, או כמו שכתבו עליהם היום (שני) באתר פאנט: "הטריו הערבי שזורח ומצטיין בטורניר".

בתקשורת הערבית מתעקשים לערב בהישג הספורטיבי גם את ההיבט הפוליטי, כפי שעשו אתמול כשבין השאר נכתב באיחוד האמירויות שהשחקנים הערבים "סוחבים את ישראל על הגב", בעוד ח"כ אחמד טיבי עקץ: "מדי פעם גם השחקנים הלא ערבים מבקיעים".

על אותו גל משדרים גם בפאנט, שם תיארו זאת כך אתמול: "הישג חסר תקדים לשלושה כדורגלנים ערבים צעירים, ביחד עם שחקנים אחרים".

סמיר עיסא מאמן הפועל אום אל פאחם
נותן את הקרדיט לשחקנים הערבים. סמיר עיסא באום אל-פאחם | אתר רשמי, הפועל אום אל פאחם

עוד על נבחרת הנוער

דור תורג'מן מככב ב"מארקה": "קראנקה האמין בו, עכשיו רואים פירות"
סוארס מתלהב, שחקן אורוגוואי מזהיר: "לא מקרי שישראל הדיחה את ברזיל"
אופיר חיים: "השחקנים האלו נותנים לי ביטחון שאפשר להשיג הכל"

מי שהתייחס בהרחבה לסלמן, חלאילי ושיבלי, אחרי שהשניים האחרונים כבשו כל אחד שער בניצחון העצום 2:3 על ברזיל, הוא מאמן נבחרת פלסטין סמיר עיסא שהתראיין ל-Hala TV ואמר: "החלק העיקרי בסנסציה הגדולה שייך לשחקנים הערבים בנבחרת ישראל. את חלאילי גידלתי, את שיבלי אימנתי ואני מכיר מקרוב. סלמן היה כובש בפנדל לולא התחכום של השוער הברזילאי, והיה משלים שלושה שערים לשלושת השחקנים הערבים. לדעתי יש להם חלק גדול בהעפלה לחצי הגמר".

עיסא הוסיף: "אביו של ענאן חלאילי, מג'די שהיה שוער אצלי בהפועל אום אל-פאחם, רצה שהבן שלו יהיה שוער. אני הפתעתי אותו ואמרתי לו שהוא יהיה מהחלוצים הטובים במדינה. גם שיבלי ניחן בחוש נהדר לכיבוש שערים. כל השלושה מצוינים בגביע העולם, הם העתיד של הכדורגל במגזר הערבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי