לוגסי בספק לאורוגוואי, גינצבורג: "הרעש התקשורתי? יודעים להתנתק"

play
מתאמן בצד. לוגסי | מערכת וואלה!, שלמה וייס
נבחרת ישראל מתכוננת לחצי הגמר: צפו בדיווח של שלמה וייס מארגנטינה 00:35

נבחרת הנוער ערכה אימון מסכם לקראת חצי גמר המונדיאליטו, קשר מכבי פתח תקוה התאמן בנפרד וחלאילי צפוי לפתוח במקומו. המנהל המקצועי אופטימי: "הצוות המקצועי שולט בהכול"

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער של ישראל ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק נגד אורוגוואי בחצי גמר המונדיאליטו. מי שבספק למשחק מחר הוא אריאל לוגסי. קשרה של מכבי פתח תקוה ספג מכה חזקה במשחק נגד ברזיל והיום ערך אימון בצד ולא עם יתר חבריו.

ההחלטה לגבי לוגסי תתקבל בהמשך, אך ההערכה היא שבכל מקרה הוא לא יוכל לפתוח בהרכב של אופיר חיים, כשענאן חלאילי חזק בתמונת ההרכב למשחק. האווירה באימון המסכם הייתה חיובית מאוד וניכר על השחקנים שלמרות הבאזז הגדול וכלי התקשורת הרבים שהגיעו ביממה האחרונה לארגנטינה, הם נשארים נינוחים וממשיכים בדרך שלהם.

אריאל לוגסי נבחרת הנוער
מתאמן בצד. לוגסי | מערכת וואלה!, שלמה וייס

עוד בנושא

מצוקת כרטיסים לחצי הגמר: "באורוגוואי המשחק מעניין כמו מונדיאל בוגרים"
אורח חיים: האם אופיר חיים צריך לחזור לאמן בליגת העל?
פרנקפורט הצטרפה אל בנפיקה. תורג'מן נוטה לחתום במכבי ת"א
חלוץ אורוגוואי: "ישראל היא הפתעת הטורניר, נבחרת קשוחה"
עם 14 שחקני שדה בלבד: אורוגוואי הסתבכה לקראת ישראל

המנהל המקצועי בוני גינצבורג דיבר רגע אחרי האימון ואמר: "יש התרגשות גדולה ואנחנו רוצים להמשיך את החלום. הדבר היחיד שהטריד אותנו זו ההתאוששות, אבל כרגע באימון המסכם זה נראה בסדר גמור".

על ההתרגשות של השחקנים מהבאזז וההמולה סביבם אמר: "אנחנו השכל שלהם, יש כאן אנשים עם מספיק ניסיון כדי לדעת איך לנתק אותם ועד היום הם התנהלו בצורה מופתית ואם תהיה פתאום סטייה כזו או אחרת, נסדר את זה. זה לא תירוץ לקראת המשחק, אנחנו מגיעים מוכנים כמו לכל המשחקים".

"הצוות המקצועי בראשות אופיר שולט בהכל. כשהתחלתי את התפקיד לא חשבתי על המונדיאליטו והוא נבע כמובן מההצלחה הגדולה באליפות אירופה. אבל אם שואלים אותי מתי הבנתי שיהיה משהו מוצלח, זה כשהעפלנו לאליפות אירופה, שם הרגשתי שיש משהו מיוחד בנבחרת הזו".

אופיר חיים מאמן נבחרת הנוער
יעשה עוד קסם? חיים | מערכת וואלה!, שלמה וייס
ענאן חלאילי נבחרת הנוער
שני ניצחונות מהחלום. חלאילי | מערכת וואלה!, שלמה וייס

על נבחרת אורוגוואי: "אנחנו יודעים מה שאנחנו צריכים עליה, ניתחנו אותם ואני לא חושב שיש נבחרת שיכולה להפתיע נבחרת אחרת. זו נבחרת מאוד אגרסיבית, מאוד נוקשה שיודעת לצאת להתקפות מעבר בצורה טובה מאוד ואם נהיה חשופים, הם יוכלו להעניש אותנו".

לגבי העתיד של השחקנים אמר גינצבורג: "התהליך כבר החל אחרי אליפות אירופה. חלק גדול מהשחקנים משחקים במועדונים שלהם כשחקני בוגרים. הם עשו את המעבר אחרי שלקחו את ההזדמנות שקיבלו. יש פה חמישה שחקנים מהפועל תל אביב, חלק ממכבי פתח תקוה וההמלצה שלנו לקבוצות היא להאמין בשחקנים הצעירים. צריך להאמין בשחקן כי אנחנו מאמינים בשחקנים הישראלים ותהיה פה תפנית שתיתן לקבוצות פוש לדחוף ולהאמין בשחקנים הצעירים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי