עם סגל חסר וכוכב שבדרך לברצלונה: גם אורוגוואי בשיגעון מונדיאליטו

play
עוד תשמעו עליו. דיאס | מערכת וואלה!, שלמה וייס
פלייר דיווח שלמה וייס לקראת חצי הגמר מונדיעליטו 01:56

אלפי אוהדים יגיעו במיוחד מאורוגוואי לחצי גמר אליפות העולם: הסגל החסר, הכישרון העולה והעיתונאי שחושש מישראל. שליחנו לארגנטינה מדווח מהמחנה של היריבה

(גודל טקסט)

בעוד שבישראל הטירוף סביב נבחרת הנוער וההצלחה שלה במונדיאליטו צובר תאוצה – מסתבר שגם אצל היריבה אורוגוואי הטירוף סביב המשחק הערב (חמישי) מול הנבחרת של אופיר חיים גדול, ואולי אף גדול יותר ממה שמתרחש בארץ (20:30, כאן11).

באורגוואי מעריכים שמעל לעשרת אלפים צופים יגיעו היום למשחק בלה פלאטה, הסמוכה יש לציין, כאשר העיתונאים המקומיים שכבר נמצאים בארגנטינה נמצאים בצוותים גדולים ומסבירים שמדובר באירוע המרכזי של היום במדינה הדרום אמריקאית.

כתב ערוץ החדשות "טלמונדו" מאורגוואי, גונסאלו ברונצי
"כשישראל ניצחה את ברזיל כולם הופתעו אבל גם שמחו מעט". ברונצי | מערכת וואלה!, שלמה וייס

עוד בנושא

מצוקת כרטיסים לחצי הגמר: "באורוגוואי המשחק מעניין כמו מונדיאל בוגרים"
אורח חיים: האם אופיר חיים צריך לחזור לאמן בליגת העל?
פרנקפורט הצטרפה אל בנפיקה. תורג'מן נוטה לחתום במכבי ת"א
חלוץ אורוגוואי: "ישראל היא הפתעת הטורניר, נבחרת קשוחה"
עם 14 שחקני שדה בלבד: אורוגוואי הסתבכה לקראת ישראל

"זה אירוע עצום אצלנו", הסביר בשיחה עם ספורט1 כתב ערוץ החדשות "טלמונדו" האורוגוואי גונסאלו ברונצי, "מדברים על זה כל הזמן אצלנו". על היריבה מישראל אמר: "כשישראל ניצחה את ברזיל כולם הופתעו אבל גם שמחו מעט, כי הפסדנו כבר לברזיל בגמר קופה אמריקה בגילים האלה. למרות השמחה אף אחד לא מזלזל בישראל ואף אחד לא חושב שזה יהיה קל. האמת היא שבאורוגוואי לא מכירים יותר מדי את השחקנים הישראלים אבל מבינים שאם הגעתם עד כה וניצחתם את ברזיל אז מדובר בנבחרת חזקה".

ברונצי סיפר גם על החשש מהחיסורים הרבים של הנבחרת הדרום אמריקאית: "מלך השערים של הקופה לוסיאנו רודריגס לא ישחק וזה משמעותי מאוד עבורנו, למרות שהוא לא כבש עוד בטורניר הזה. גם מתיאו פונטה (המגן הימני) שנותן טורניר אדיר מבחינתו גמר את הטורניר בגלל פציעה וזה חיסרון גדול. חוץ מזה יהיו עוד שחקנים שלא ישחקו כמו מתיאס אבלדו שכבש שני שערים, ככה שאנחנו לא מגיעים במצב אידיאלי".

שחקן נבחרת אורוגוואי פבריסיו דיאס
עוד תשמעו עליו. דיאס | מערכת וואלה!, שלמה וייס

כמו בישראל, גם באורוגוואי שני הבלמים נחשבים לשחקנים בולטים מאוד בנבחרת אך גם הקשר האחורי פבריסיו דיאס נחשב לשחקן בולט, ובאורוגוואי כבר מספרים שהשחקן עצמו קרוב מאוד לסגירה בברצלונה. דיאס משחק בליברפול המקומית ולפי גרונצי הוא קרוב מאוד לקטלונים. דיאס עצמו סירב להגיד לספורט1 ביציאה ממתחם האימונים של הנבחרת האם ישחק בברצלונה אך הבהיר שהוא מצפה למשחק מחר. "אני לא יודע על זה כלום", אמר הקשר האורוגוואי, תוך חיוך ששידר מבוכה, "אני מחכה מאוד למשחק מחר, זה מה שיש לי כרגע בראש, ההצלחה של הנבחרת מחר ובטורניר בכלל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי